مشترکین با مدیریت مصرف از شست‌وشوهای غیرضروری پرهیز کنند

به منظور برخورداری از نعمت آب در روزهای پایانی سال مشترکین با مدیریت مصرف از شست‌وشوهای غیرضروری پرهیز کنند مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به فرا رسیدن سال نو و انجام سنت دیرینه خانه‌تکانی، با تأکید بر این‌که مشترکین، با مدیریت مصرف، شست‌وشوهای خانگی خود را تا ۲۵اسفند به پایان برسانند، گفت: […]

به منظور برخورداری از نعمت آب در روزهای پایانی سال

مشترکین با مدیریت مصرف از شست‌وشوهای غیرضروری پرهیز کنند

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به فرا رسیدن سال نو و انجام سنت دیرینه خانه‌تکانی، با تأکید بر این‌که مشترکین، با مدیریت مصرف، شست‌وشوهای خانگی خود را تا ۲۵اسفند به پایان برسانند، گفت: از شست‌وشوهای غیرضروری پرهیز شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، ذاکری ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام نوروز، سنت نظافت و خانه‌تکانی انجام می‌شود که در نتیجه با افت فشار آب در شبکه‌های توزیع روبه‌رو می‌شویم.

وی، با اشاره به کاهش بارندگی و نزولات جوی، افزود: شهروندان مصرف آب را مدیریت و از شست‌وشوهای غیرضروری اجتناب کنند تا در روزهای پایانی سال با افت فشار و یا قطع آب مواجه نشوند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف را عاملی مهم در تغییر الگوی مصرف آب عنوان و تصریح کرد: تمامی اقشار مردم و نهاد‌ها باید ما را در این امر یاری نمایند.

ذاکری، با بیان این‌که کارکنان این شرکت، طی ایام پایان سال و تعطیلات نوروز، به صورت شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی، پاسخگویی به سؤالات و تماسهای مردمی هستند، گفت: مشترکین و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ تماس گرفته تا کارشناسان اتفاقات نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.