مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

۱۰۰ هزار مسکن اجتماعی برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته می‌شود

محمد قره‌داغلی -مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های مختلف احداث می‌شود، گفت: مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، علیرضا جعفری؛ در آیین گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن (ثمسکن)، هلدینگ ثمسکن را […]

محمد قره‌داغلی -مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های مختلف احداث می‌شود، گفت: مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، علیرضا جعفری؛ در آیین گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن (ثمسکن)، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و افزود: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام ‌برداریم. مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، به هدف ساخت یکصدهزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی ‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود. جعفری؛ گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به بر‌ترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد. وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم. در ادامه، سیدعباس حسینی؛ مدیرعامل بانک مسکن، با بیان اینکه ثمسکن باید به‌عنوان برندی توسعه‌گر در کشور و جهان شناخته شود، گفت: انتظار دارم هلدینگ ثمسکن در جایگاه واقعی و شایسته خود بدرخشد و ظرفیت‌هایش را بر مبنای مبانی و مفاهیم هلدینگ‌داری به‌کار گیرد تا مقتدرانه برای ساخت مسکن برای اقشار مردم عزیزمان فعالیت کنیم. حسینی؛ ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن شرکتی است که در بسیاری زمینه‌ها به‌ویژه ساخت‌وساز با کیفیت، خوشنامی، مشتری‌مداری، خوش‌عهدی و کاهش قیمت تمام شده ساختمان شهرت دارد و تلاش می‌کند تا این خوشنامی را دوچندان کند. وی افزود: بانک مسکن توسعه‌گر است و بنابراین یکی از اهداف مهم بانک، بازتعریف برند هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن در کشور است تا به‌عنوان سازنده‌ای توسعه‌گر شناخته شود. بنابراین ثمسکن باید در آینده نزدیک بتواند با کاهش بهای واحدهای مسکونی، تسریع در انجام پروژه‌ها، استفاده از مدرن‌‌ترین ابزار‌ها و روش‌های ساخت‌وساز و رعایت الگوی مشتری‌مداری به این مهم برسد. وی گفت: برند خوب در بازار سرمایه موفق است و ما در بانک مسکن می‌خواهیم سهم مسکن را در بازار سرمایه افزایش دهیم؛ لذا برای این مهم از تمامی ظرفیت‌های کشور و بازارسرمایه استفاده می‌کنیم تا تعهدات خود را به‌طور کامل عملیاتی کنیم. مدیرعامل بانک مسکن، با تأکید بر تحقق سریع کیفی‌سازی یکصدهزار واحد مسکونی در سراسر کشور به‌عنوان هدف کنونی این بانک، تصریح کرد: هدف‌گذاری بزرگی انجام شده است که آن را در کنار تأمین مالی پروژه مهم نهضت ملی مسکن دنبال می‌کنیم و در این مسیر، تلاش و پیگیری‌های بسیاری برای تخصیص افزایش سرمایه یکصد همتی به انجام رسانده‌ایم که در تاریخ بانکداری ایران بی‌سابقه است. وی در ادامه، با اشاره به اجرای الگوی اصیل معماری ایرانی-‌اسلامی در ساخت‌وسازهای بانک مسکن، اظهار داشت: طراحی ساختمان با این نوع معماری و به کارگیری فضاسازی و طراحی رنگ روح‌بخش و جان‌فزای آن می‌تواند در آرامش خانواده‌ها مؤثر و مصداقی باشد بر شعار قرآنی بانک مسکن و خدمت به هموطنان عزیزمان. مدیرعامل بانک مسکن، با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت اطلاعات در مجموعه بانک و صیانت از دارایی‌‌ها، گفت: تمامی شرکت‌های تابعه باید به صورت متناظر با بخش‌های مختلف بانک هماهنگ باشند تا خللی در برنامه‌ریزی‌‌ها و روند صحیح کار‌ها ایجاد نشود. وی همچنین بر لزوم همکاری همه‌جانبه، هم‌افزایی و رعایت اخلاق حرفه‌ای در انجام کار‌ها و هماهنگی‌‌‌ها در بدنه بانک و شرکت‌های آن تأکید کرد.