۲۴۸۱ مناقصه – سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار- احداث ساختمان فرهنگی

  آگهی ارزیابی کیفی پیمانکاران و مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول  سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد احداث ساختمان فرهنگی منطقه آزاد چابهار و محوطه آن را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به اشخاص حقوقی واجد شرایط که تمایل به شرکت در مناقصه دارند واگذار نماید. موضوع مناقصه : عملیات احداث […]

 

آگهی ارزیابی کیفی پیمانکاران و مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول 

سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در نظر دارد احداث ساختمان فرهنگی منطقه آزاد چابهار و محوطه آن را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به اشخاص حقوقی واجد شرایط که تمایل به شرکت در مناقصه دارند واگذار نماید.

موضوع مناقصه : عملیات احداث ساختمان فرهنگی منطقه آزاد  و محوطه سازی آن  .

 نام دستگاه مناقصه‌گذار: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی  چابهار .

نشانی دستگاه مناقصه‌گذار: چابهار سازمان منطقه آزاد تجاری  صنعتی ساختمان اداری شماره ۱

تاریخ دریافت اسناد: از تاریخ  ۱۸ /۵/۹۷  لغایت  ۲۵/۵/۹۷

آخرين مهلت تحویل اسناد: حداکثر تا ساعت ۳۰/۱۴ روز شنبه مورخ ۱۰/۶/۹۷

محل دريافت و تحويل اسناد :

چابهار : سازمان منطقه آزاد تجاری   صنعتی ساختمان اداری شماره ۲  واحد دبیرخانه

محل و تاریخ بازگشايي پاکات ارزیابی کیفی : روز دوشنبه مورخ ۱۲/۹/۹۷ رأس ساعت ۱۴:۳۰ در دفتر معاونت توسعه مدیریت ساختمان اداری شماره ۲ سازمان .

قیمت اسناد و نحوه واریز وجه : مبلغ ۷۰۰،۰۰۰ ريال به حساب جاری ۰۲۰۰۱۲۰۰۶۲۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه منطقه آزاد چابهار

نتیجه ارزیابی کیفی حداکثر ظرف مدت دو هفته از تاریخ بازگشائی پاکات اسناد از سوی کمیسیون معاملات اعلام و بازگشایی پاکات اسناد مناقصه  شرکت‌های واجد شرایط منوط به اخذ امتیاز حد نصاب (۶۵ ) در اسناد ارزیابی کیفی پیمانکاران می‌باشد که تاریخ بازگشایی پاکات مناقصه پس از اعلام نتیجه ارزیابی کیفی به اطلاع مناقصه گران خواهد شد .

مناقصه‌گران باید دارای  پایه ۵ ابنیه و ۵ تاسیسات و تجهیزات و دارای ظرفیت آزاد کاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سابقه اجرایی متناسب با موضوع پیمان را داشته باشند.

مناقصه­ گران بایستی در تاريخ‌هاي اعلام شده پيشنهادهاي خود را  به آدرس فوق  تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

P  ضمنا جهت تحویل اسناد ارائه معرفی‌نامه، تصویر اساسنامه به همراه آگهی روزنامه و آخرین تغییرات صاحبان امضاء مجاز  شرکت ، تصویر صفحات اول شناسنامه و کارت ملی اعضاء هیئت مدیره و تصویر رتبه شرکت الزامی می‌باشد

ميزان ضمانت سپرده شركت در مناقصه ۱,۶۹۶,۴۴۵,۹۰۴ريال (یک میلیارد و ششصد و نود و شش میلیون و چهارصد و چهل و پنج  هزار و نه صد و چهار ریال) که بایستی نقداً یا بصورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی و یا چک تضمین بانکی در وجه سازمان منطقه آزاد تجاری-  صنعتی چابهار تهیه و ارائه گردد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های : ۳۵۳۱۲۳۲۶-۰۵۴ تماس حاصل فرمائيد.

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار