۲۴۹۴ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- واگذاری امور حمل و نقل و جمع آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه

“آگهی فراخوان مناقصه عمومی”                                                                                                       […]

“آگهی فراخوان مناقصه عمومی”

                                                                                                        کد: ۶/۹۷-۲۰۰-ر

یک مرحله‌ای- نوبت اول

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۴ صورت‌ جلسه هیأت‌ مدیره به‌شماره ۴/۶۸۳ مورخ ۱۶/۰۲/۱۳۹۷ نسبت به واگذاری امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۸، ۹ قدیم و جدید و ۱۱ مسکن مهر(محدوده مسکن مهر) شهر جدید پردیس، بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی یک‌ مرحله‌ای و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: واگذاری امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۸، ۹ قدیم و جدید و ۱۱ مسکن مهر (محدوده مسکن مهر) شهر جدید پردیس.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک ‌مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ۲۰۰۹۷۱۰۹۸۰۰۰۰۲۰ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم‌ عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبت‌ نام و اخذ کد ‌رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت‌ نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت ‌دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد، را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۴-مدت پیمان. مدت پيمان  ۱۲ ماه شمسی است.

۵- مبلغ برآورد اولیه: معادل ۱۰٫۶۳۲٫۶۵۹٫۹۵۴ (ده‌ میلیارد و شش ‌صد و سی‌ و دو ‌میلیون ‌و شش‌ صد و پنجاه ‌و نه ‌هزار و نه‌ صد و پنجاه‌ و چهار) ریال.

۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت در مناقصه): معادل ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۳۲ (پانصد و سی‌ و دو میلیون‌)ریال است.

۷-ارائه مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد): از روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۷ لغایت روز پنج‌شنبه مورخ ۰۸/۰۶/۱۳۹۷ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ قابل‌دریافت است.

۹-تحویل اسناد مناقصه:

۹-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۹:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۷ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگزاری شود.

۹-۲- به‌صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۷ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

 ۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۷، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۱- هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار)ریال است.

           ۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.

نشاني: كيلومتر ۱۷ آزاد راه تهران- پردیس، نرسيده به بومهن، شهر جديد پرديس؛ تلفن: ۶۰۰ و ۵۰۰ و ۷۶۲۷۵۴۰۰- ۰۲۱و فاكس:۷۶۲۷۳۴۲۲- ۰۲۱

آدرس وب سایت:   www.pardis-ntoir.gov.ir

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس