۲۵۸۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان بوشهر- خرید دستگاه پمپ دو مکشه

« تجديد ۲ آگهي فراخوان مناقصه عمومی شماره ۱۸/۹۷ »                                                                      مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (ارزيابی ساده)- نوبت اول   شركت آب […]

« تجديد ۲ آگهي فراخوان مناقصه عمومی شماره ۱۸/۹۷ »

                                                                     مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (ارزيابی ساده)- نوبت اول

  شركت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خريد ۴ دستگاه پمپ دومکشه با دبی‌های ۴۸۰ و ۵۰۰ ليتر بر ثانيه مطابق اسناد مناقصه اقدام نمايد، لذا از كليه توليدكنندگان و فروشندگان دعوت مي‌شود كه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۹/۹/۹۷ لغايت ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۲۴/۹/۹۷ جهت خريد اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمايند.

توضيحات :

۱-شماره فراخوان در سامانه ستاد : ۲۰۰۹۷۱۳۴۴۰۰۰۰۷۰

۲-محل تامين اعتبار : طرحهای عمرانی اسناد خزانه اسلامی

۳-مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع کار ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال مي‌باشد كه بايستي به صورت ضمانت‌نامه بانكي به نفع اين شركت ارائه گردد .

۴-محل تحويل کالا : ايستگاه پمپاژ شهرهای کاکی و شبانکاره

۵-مدت قرارداد : ۶ ماه

۶-قيمت خريد اسناد ۳۰۰,۰۰۰ ريال مي‌باشد.كه مي‌بايست به حساب شماره ۵-۷۴۱۳۹۳-۱۱-۲۸۰۲ نزد بانك مهر ايران شعبه مركزي بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانك مهر ايران شعبه مركزي بوشهر ) واريز و گردد .

۷-آخرين مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونيکی در سامانه ستاد تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۸/۱۰/۹۷ مي‌باشد . تنها پاکت «الف » ( تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار) می‌بايست به صورت فيزيکی تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۸/۱۰/۹۷ به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحويل گردد .

۸-پاكتها در ساعت ۹ صبح روز يکشنبه مورخ ۹/۱۰/۹۷ گشوده خواهد شد. حضور يك نفر به عنوان نماينده شركت همراه با معرفي‌نامه در جلسه بازگشايي پاكتها بلامانع مي‌باشد .

۹-هزينه درج آگهي در شش نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد، حمل، تخليه، بارگيري، كنترل و بازرسي کالا به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۱۰-کالای تحويلی بايستی دارای دو سال گارانتی از زمان نصب و راه اندازی باشد .

۱۱-پيشنهاد دهنده مي‌بايست ماليات ، عوارض و ارزش افزوده را در قيمت پيشنهادي خود در نظر بگيرد.

۱۲-كليه اسناد و مدارك خواسته شده و ارائه شده از سوي پيمانكار و اسناد مناقصه مي‌بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد.

۱۳-به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۱۴-رعايت قرار دادن ضمانت‌نامه شركت در فرآيند ارجاع کار در پاكت « الف» ، اسناد دريافتي از كارفرما، مستندات خواسته شده، پروانه كاربرد علامت استاندارد (در صورت شمول) ، اساسنامه شركت ، آخرين آگهي تغييرات مندرج در روزنامه رسمي ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز)، گواهی مؤديان مالياتی، گواهي نمونه امضاي محضري صاحب امضاي مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضاي مشخص در اساسنامه يا تغيير آن ) و كاتالوگها در پاكت « ب » و پيشنهاد قيمت و آناليز آن در پاكت « ج » الزامي مي‌باشد.

۱۵-كليه اسناد و مدارك ارائه شده و اسناد مناقصه مي‌بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

۱۶-مدت اعتبار پيشنهاد : ۳ ماه

۱۷- به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۱۸-ساير اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج مي‌باشد .

دفتر قراردادها شركت آب و فاضلاب استان بوشهر