۲۵۸۶ مزایده – شهرداری علی آباد كتول – واگذاری فروشگاه

                    آگهـي مزايـده  كتبـي     شهرداري علي آباد كتول با استناد به مجوز شماره ۳۴۸ مورخ ۲۰/۰۵/۹۷  شوراي محترم اسلامي شهر،  در نظر دارد نسبت به واگذاري فروشگاه شماره ۲ شهرداري واقع در کبودوال بعد از عوارضي (پايين دست)، از طريق مزايده كتبي به متقاضيان واجد شرايط به صورت استيجاري اقدام نمايد.۱-متقاضيان مي‌بايست […]

 

                  آگهـي مزايـده  كتبـي

 

 

شهرداري علي آباد كتول با استناد به مجوز شماره ۳۴۸ مورخ ۲۰/۰۵/۹۷  شوراي محترم اسلامي شهر،  در نظر دارد نسبت به واگذاري فروشگاه شماره ۲ شهرداري واقع در کبودوال بعد از عوارضي (پايين دست)، از طريق مزايده كتبي به متقاضيان واجد شرايط به صورت استيجاري اقدام نمايد.۱-متقاضيان مي‌بايست قبل از شركت در مزايده كتبي از محل مذكور بازديد به عمل آورند.

۱-متقاضيان مي‌بايست قبل از شركت در مزايده كتبي از محل مذكور بازديد به عمل آورند.

۲-كاربري و فعاليت در غرفه فقط فروش مواد غذايي مي‌باشد.

۳-شركت كنندگان در مزايده مي‌بايست براي فروشگاه فوق الذکر مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (بیست ميليون ريال) به عنوان سپرده شرکت در مزایده در وجه بانك ملي شعبه مركزي علي آبادكتول بحساب جاري ۰۱۰۵۷۷۹۴۷۶۰۰۵ بنام شهرداري واريز نمايند، سپرده مزبور پس از اتمام آگهي و تنظيم قرارداد مسترد مي‌گردد .

۴-قیمت پایه کارشناسی فروشگاه مورد مزایده (شماره ۲ پایین دست) براي شش ماه اول سال بصورت ماهيانه مبلغ ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (دو میلیون و دويست تومان) و براي شش ماه دوم سال بصورت ماهيانه مبلغ ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال(هشتصد هزار تومان) می‌باشد. برنده مكلف است هنگام عقد قرارداد ۳۰ درصد اجاره ساليانه را بحساب درآمد شهرداري واريز و فيش واريزي را تحويل امور قراردادها دهد.

۵-مدت واگذاري مورد اجاره يك سال است كه برای سال بعد در صورت صلاحدید شهرداری و بر حسب مقررات مالك و مستأجر و پس از تصویب شورای اسلامی شهر با توافق طرفین قرارداد و بر اساس نظريه كارشناس رسمي دادگستري قابل تمدید مي‌باشد.

       ۶-برنده مزايده مي‌بايست حداكثر ظرف مدت هفت روز  بعد از ابلاغ، جهت انجام امورات اداری و انعقاد قرارداد به شهرداري مراجعه نمايد. در صورت عدم مراجعه،‌ سپرده شركت در مزايده ضبط و به ترتيب با برندگان دوم و سوم قرارداد منعقد مي‌شود.     

      ۷-شرکت‌کنندگان، اسناد مزایده و برگه پیشنهاد قیمت را می‌توانند از امور قراردادهای شهرداری یا از سایت www.aliabad.ir دریافت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۶-۰۱۷۳۴۲۲۲۵۲۵ داخلی ۲۳۰ تماس حاصل نمایند.

۸- متقاضیان برگه پیشنهاد قیمت را در پاکت (ب) و اسناد مزایده (شامل فیش واریزی يا ضمانت‌نامه بانكي، پيش قرارداد) را در پاکت (الف) قرار داده و به دبیرخانه شهرداری تا پایان وقت اداری تا مورخ ۰۳/۱۰/۹۷ جهت شرکت در مزایده تحویل نمایند.

۹-بازگشایی پاکت‌های رسیده راس ساعت  ۱۴ روز چهارشنبه مورخ  ۰۵/۱۰/۹۷ در محل شهرداري انجام خواهد شد.

 

نوبت دوم