۲۵۹۰ مناقصه – شهرداری زاهدان- اصلاحیه انجام امور خدمات شهری مناطق شهر زاهدان

اصلاحیه آگهی ارزیابی کیفی مناقصه گران   کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵، تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ موضوع: انجام امور خدمات شهری مناطق شهر زاهدان به مساحت ۱٫۳۸۰٫۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد هزار) مترمربع   مدت انجام خدمات:‌ دوازده (۱۲) ماه شمسی می‌باشد. مبلغ برآورد اولیه و […]

اصلاحیه آگهی ارزیابی کیفی مناقصه گران  

کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵، تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: انجام امور خدمات شهری مناطق شهر زاهدان به مساحت ۱٫۳۸۰٫۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد هزار) مترمربع  

مدت انجام خدمات:‌ دوازده (۱۲) ماه شمسی می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیه و محل تامین اعتبار:‌ ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (شصت میلیارد) ریال می‌باشد. تامین اعتبار از محل درآمدهای عمومی شهرداری می‌باشد.

نحوه و مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی:

با ارائه درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و نیز واریز مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و تحویل رسید آن به فروشنده اسناد. به یکی از دو روش زیر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ  ۰۴/۱۰/۹۷ امکان پذیر است.

الف- در صورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

ب- در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان، اسناد در قالب لوح فشرده ارائه می‌گردد. تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰- ۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

توضیح: هم زمان با اسناد استعلام ارزیابی کیفی، اسناد مناقصه پروژه «امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک، دو و سه منطقه دو شهر زاهدان» به متقاضیان ارائه می‌شود.

زمان و محل تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی:‌ مناقصه‌گران بایستی پاکات را حداکثر تا ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۱۰/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل نمایند.  

تذکر:‌ مناقصه‌گران بایستی نسبت به تکمیل اسناد مناقصه پروژه «امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک، دو و سه منطقه دو شهر زاهدان» و ارائه پیشنهاد قیمت مطابق شرایط مناقصه ذکر شده اقدام و هم زمان با اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده به آدرس یاد شده در این بند تحویل نمایند. لازم به توضیح است در صورت عدم ارائه هر یک از پاکات اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه پروژه «امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک، دو و سه منطقه دو شهر زاهدان» در آخرین مهلت تحویل، پیشنهاد مناقصه گران مردود اعلام می‌گردد.

ضمناً، زمان بازگشایی اسناد مناقصه پروژه «امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک، دو و سه منطقه دو شهر زاهدان» راس ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۷ می‌باشد.

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.  

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان