۲۶۷۷ مزایده – شرکت زراعی دشت ناز- فروش ملک واحد دریا بیشه و کجور

آگهی مزایده فروش ملک واحد دریا بیشه و کجور شرکت زراعی دشت ناز در نظر دارد ششدانگ دو قطعه ملک باغی (مرکبات، کیوی، سیاه ریشه) و دارایی‌های مستقر در آن به همراه یک حلقه چاه آب عمیق و سیستم‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای) واقع در شهرستان نوشهر منطقه دریا بیشه در سطح ۹۷۵۰۰ مترمربع و […]

آگهی مزایده

فروش ملک واحد دریا بیشه و کجور

شرکت زراعی دشت ناز در نظر دارد ششدانگ دو قطعه ملک باغی (مرکبات، کیوی، سیاه ریشه) و دارایی‌های مستقر در آن به همراه یک حلقه چاه آب عمیق و سیستم‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای) واقع در شهرستان نوشهر منطقه دریا بیشه در سطح ۹۷۵۰۰ مترمربع و واحد حسن آباد کجور به سطح ۲۰۰٫۰۰۰ مترمربع با مشخصات و قیمت ذیل از طریق مزایده عمومی با شرایط ویژه (به صورت اقساط بدون کارمزد) به فروش برساند.

ردیف

واحد

سطح مترمربع

قیمت پایه

فروش (ریال)

مبلغ واریز سپرده ۵ % قیمت پایه (ریال)

توضیحات

۱

حسن آباد کجور

۲۰۰٫۰۰۰

۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

اخذ ۳۰ درصد قیمت پیشنهادی در زمان عقد قرارداد ۱۵درصد قیمت پیشنهادی در زمان تحویل همراه با ۳۵ درصد پرداختی قبلی مجموعاً ۵۰ درصد در زمان تحویل ملک دریافت می‌گردد. (حداکثر ۹۰ روز پس از تاریخ عقد قرارداد اخذ مابقی ثمن معامله در بازه زمانی ۱۲ ماهه در چهار قسط مساوی با سررسیدهای سه ماهه در قبال دریافت وثیقه معتبر و سهل الوصول در صورت پرداخت نقدی اقساط باقیمانده (۵۰ درصد ثمن معامله) به طور کلی، میزان ۱۵ درصد از مبلغ باقیمانده ثمن معامله کسر خواهد شد.

۲

دریا بیشه

۹۷٫۵۰۰

۸۸۷٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴۴٫۳۶۲٫۵۰۰٫۰۰۰

اخذ ۲۰ درصد قیمت پیشنهادی در زمان عقد قرارداد، ۱۵ درصد قیمت پیشنهادی در زمان تحویل همراه با ۳۵ درصد پرداختی قبلی مجموعاً ۵۰ درصد در زمان تحویل ملک دریافت می‌گردد. (حداکثر ۹۰ روز پس از تاریخ عقد قرارداد، اخذ مابقی ثمن معامله در بازه زمانی ۸ ماهه در چهار قسط مساوی با سررسیدهای دو ماهه در قبال دریافت وثیقه معتبر و سهل الوصول.

اخذ اطلاعات از دفاتر مزایده و بازدید از ملک لازم و ضروری می‌باشد، بدیهی است در صورت عدم بازدید و اخذ اطلاعات لازم، مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرایط مزایده به امور بازرگانی شرکت به آدرس ذیل مراجعه و یا با تلفن به شرح ذیل تماس حاصل نمایند.

زمان بازگشایی پاکات: ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۵/۰۲/۱۳۹۸

زمان تحویل پاکات: تا ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۱۵/۰۲/۱۳۹۸

مکان: ساری، جاده گهرباران، شرکت زراعی دشت ناز

تلفن: ۳۳۷۲۶۴۰۰- ۳۳۷۲۶۳۹۳- ۰۱۱

تلفن تماس جهت هماهنگی: مهندس خادمیان مدیر بازرگانی ۰۹۱۲۵۱۷۵۰۱۰