۲۷۹۶ مناقصه – سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد – خرید بشکه ضربه گیر

  آگهي مناقصه عمومی   ۱-خریدار : شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-موضوع مناقصه: خرید بشکه ضربه گیر ۳-مبلغ برآورد: مبلغ۵٫۸۶۵٫۰۱۵٫۰۰۰  ریال (پنج میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون و پانزده هزار ریال)، به‌صورت صد در صد نقد پيش بيني مي‌گردد. ۴-مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : مبلغ ۲۹۳٫۲۵۰٫۷۵۰  ریال […]

  آگهي مناقصه عمومی

 

۱-خریدار : شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-موضوع مناقصه: خرید بشکه ضربه گیر

۳-مبلغ برآورد: مبلغ۵٫۸۶۵٫۰۱۵٫۰۰۰  ریال (پنج میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون و پانزده هزار ریال)، به‌صورت صد در صد نقد پيش بيني ميگردد.

۴-مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : مبلغ ۲۹۳٫۲۵۰٫۷۵۰  ریال (دویست و نود و سه میلیون و دویست و پنجاه هزار و هفتصد و پنجاه ریال) مي‌باشد كه به‌صورت واریز فیش نقدی و یا ارایه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: سه ماه شمسی

۶-محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجدشرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۰۱/۰۷/۱۳۹۸ تا ۱۱/۰۷/۱۳۹۸ به تارنمای www.ets.mashhad.ir،  مراجعه نموده  و پس از ثبت‌نام در سامانه تأمین کنندگان و تأیید از سوی دستگاه مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل و زمان تحویل پیشنهادات: آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۸ مي‌باشد.

۸-محل و زمان بازگشایی پیشنهادات: ساعت :۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸، انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف،سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره: ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد