۲۸۱۵ مناقصه – شرکت فرادست انرژی فلات – انجام خدمات ثبت سفارش تجهیزات وارداتی و اجرای کامل عملیات ترخیص و امور گمرکی کالا

  آگهی نوبت دوم مناقصه عمومی دو‌مرحله‌ای ۱-    نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به‌نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک۲، ساختمان توحید، طبقه ۱ ۲-     موضوع: انجام خدمات ثبت سفارش تجهیزات وارداتی و اجرای کامل عملیات ترخیص و امور گمرکی کالاهای مورد نیاز برای […]

 

آگهی نوبت دوم مناقصه عمومی دو‌مرحله‌ای

۱-    نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به‌نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک۲، ساختمان توحید، طبقه ۱

۲-     موضوع: انجام خدمات ثبت سفارش تجهیزات وارداتی و اجرای کامل عملیات ترخیص و امور گمرکی کالاهای مورد نیاز برای پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع NGL3200 غرب رودخانه کارون

۳-    زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد

۳-۱-          متقاضیان می‌توانند حداکثر به‌مدت سه روزکاری از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن: ۲۳۵۰۶۰۰۰ داخلی ۱۵۰۹ با مراجعه به دفتر معاونت امورحقوقی و قراردادهای شرکت، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳-۲-        هزینه خرید اسناد معادل۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که می‌بایست به‌شماره حساب ۳۵۶۰۵۴۳۷۷ نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد ۳۵۶۰ به‌نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه‌گزار گردد.

۴-    محل تحویل اسناد شرکت‌کنندگان در مناقصه: شرکت کنندگان می‌توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.

۵-    مناقصه‌گران می‌بایست دارای مجوز رسمی کارگزاری از گمرک جمهوری اسلامی ایران و دارای نمایندگی رسمی در مبادی مجاز گمرکات کل کشور باشند.

۶-     ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه برای شرکت در مناقصه الزامی است.

۷-    سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸-    هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.