آگهی مناقصهعمومی ۸۴۸ / ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظرداردمناقصهعمومی واگذاریخدمات خودرویی ماموریت هایدرون شهری وبرونشهری( آژانس )مرکز بهداشتهمدان به میزان ۷۰۰۰ساعت و ۶۰۰۰۰کیلیومتر ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکیدولت ازکلیه آژانس هایا شرکتهاییکهدارای مجوزمسافربریدرونشهری و برون شهری ونیز دارای تجربه و سوابق کافی و […]
آگهی مناقصهعمومی ۸۴۸ / ۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظرداردمناقصهعمومی واگذاریخدمات خودرویی ماموریت هایدرون شهری وبرونشهری( آژانس )مرکز بهداشتهمدان به میزان ۷۰۰۰ساعت و ۶۰۰۰۰کیلیومتر ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکیدولت ازکلیه آژانس هایا شرکتهاییکهدارای مجوزمسافربریدرونشهری و برون شهری ونیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید درامور مربوطهمی باشند واگذارنماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه ازدریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بهآدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۱۴/۰۸/۹۸ لغایت ۲۲ / ۰۸ / ۹۸
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۲۳/۰۸/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ مورخ ۰۳/۰۹/۹۸
زمان بازگشایی پاکتها درسامانه: روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۹/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغریضمانتنامه بانکی به مبلغ ۵۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل۳ماه اعتبارداشته باشد و برای ۳ماه دیگر قابل تمدید باشد دروجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً بهنام موضوع مناقصه) بهاستثناء بانک اقتصاد نوین یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوزاز بانکمرکزی ویا واریز وجه نقد بهشماره حساب ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، بلوار آیت الله کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید
شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هریک ازاسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال بهشماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸ و ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی بهعهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.