۲۸۵۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات U2000

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد، خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات U2000را براساس شرایط مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۶۹/۹۸ س، طرح قرارداد، مشخصات پیوست و اسناد مناقصه به صورت صد در صد ریالی خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ […]

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد، خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات U2000را براساس شرایط مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۶۹/۹۸ س، طرح قرارداد، مشخصات پیوست و اسناد مناقصه به صورت صد در صد ریالی خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارایه شده نسبت به تکمیل و ارسال مستندات ارایه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. جلسه بازگشایی پاکات مناقصه در تاریخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۸ رأس ساعت ۹:۰۰ صبح در برج همراه تشکیل جلسه خواهد شد. ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (نهصد میلیون) ریال می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه گردد. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با معاونت مدیریت و عملیات شبکه و در خصوص موارد قراردادی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

علاقه مندان به شرکت در استعلام فوق، که فاقد ثبت نام در سامانه mci.ir/tamin می‌باشند، لازم است در اسرع وقت، نسبت به ثبت نام اولیه، اقدام نمایند. در صورت هر گونه سؤالی در خصوص ثبت نام، با آدرس ایمیل tamin@mci.ir مکاتبه نمایید.