۲۸۷۰ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام خدمات کارگزاری مسکن­ مهر

   کد:۲۶/۹۸-۲۰۰-ر  نوبت: دوم   آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده) «تجدید نوبت دوم»   شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۹ صورت‌ جلسه ‌شماره ۳۵/۷۵۹ مورخ ۲۳/۰۹/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: انجام خدمات کارگزاری مسکن­ مهر شهر جدید پردیس. ۲- نوع مناقصه: […]

 

 کد:۲۶/۹۸-۲۰۰-ر

 نوبت: دوم

 

آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده) «تجدید نوبت دوم»

 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۹ صورت‌ جلسه ‌شماره ۳۵/۷۵۹ مورخ ۲۳/۰۹/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: انجام خدمات کارگزاری مسکن­ مهر شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۱۲۶ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۱۱۴٫۰۴۸٫۲۰۱٫۷۶۶ (یک‌صد وچهارده­ میلیارد و چهل ‌وهشت‌میلیون ‌ودویست ‌ویک‌­هزار وهفت‌صد وشصت ‌وشش) ریال.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: ۴٫۲۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰ (چهار­میلیارد ودویست ‌وچهل‌ ونه‌میلیون‌) ریال.

۸مجوز فعالیت: شرکت در مناقصه با داشتن گواهینامه صلاحیت در هر یک از موارد زیر به‌تنهایی مجاز است:

۸-۱-گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

۸-۲-گواهینامه صلاحیت مشاوران خدمات‌مدیریتی و بهره‌وری از سازمان اداری و استخدامی کشور (حداقل پایه ۲) در رشته مدیریت عمومی که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت (ب) اسناد مناقصه الزامی ‌است. در صورت عدم ‌‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰- دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز سه‌شنبه مورخ ۰۳/۱۰/۱۳۹۸ تا روز ‌شنبه مورخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه (پاکت‌های الف، ب و ج):

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز ‌دوشنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه (پاکت‌های الف، ب و ج): ساعت ۱۴:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۷۵۰٫۰۰۰ (هفت‌صدوپنجاه ‌هزار) ریال است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس