۲۸۹۷ مزایده – سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز – اجاره جایگاههای CNG ترمینال و باسمنج

  آگهی مزایده عمومی   سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در نظر دارد دو باب از جایگاههای CNG ترمینال و باسمنج متعلق به شهرداری تبریز تحت نظارت سازمان پایانه های مسافربری تبریز را جهت بهره برداری و نگهداری به اشخاص حقوقی (شرکتهای مجاز مورد تائید شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی) که در […]

 

آگهی مزایده عمومی

 

سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در نظر دارد دو باب از جایگاههای CNG ترمینال و باسمنج متعلق به شهرداری تبریز تحت نظارت سازمان پایانه های مسافربری تبریز را جهت بهره برداری و نگهداری به اشخاص حقوقی (شرکتهای مجاز مورد تائید شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی) که در آخرین لیست شرکت پخش درج شده باشد به مدت یک سال شمسی از طریق برگزاری مزایده عمومی با شرایط ذیل به اجاره واگذار نماید.

۱- محلهای جایگاههای CNG و مبنای پایه مزایده و سپرده هر یک از جایگاه‌ها به‌شرح ذیل:

ردیف

نام جایگاه CNG

مبلغ پایه

مزایده (ریال)

سپرده شرکت

در مزایده (ریال)

محل

۱

جایگاه ترمینال

۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰

تبریز، اتوبان شهید کسایی، جنب ترمینال مرکزی

۲

جایگاه باسمنج

۳۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰

تبریز، ورودی شهر باسمنج، جنب شرکت آذرپارلا (تولید کانکس)

۲- مدت قرارداد از تاریخ تحویل محل یک سال شمسی خواهد بود.

۳-مبلغ پیشنهادی باید نسبت به پایه از حیث عدد و حروف مشخص و بدون ابهام باشد و در پاکت جداگانه تسلیم سازمان گردد.

 ۴- محل تسلیم پاکت پیشنهادات دبیرخانه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز می باشد.

 ۵- سپرده شرکت در مزایده برای هر یک از جایگاههای CNG طبق فرم شرایط مزایده خواهد بود که به صورت نقدی یا ضمانتنامه بانکی به حساب سپرده ۱۰۰۴۹۰۴۰۸ سازمان نزد بانک شهر شعبه آزادی تبریز با شناسه ملی ۱۴۰۰۰۳۰۳۴۵۷، شبا ۹۶۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۰۴۹۰۴۰۸ IR واریز و فیش یا ضمانتنامه بانکی مربوطه ضمیمه اسناد مزایده گردد.

۶-میزان تضمین حسن انجام کار و تضمین اجرای تعهدات مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(شش میلیارد) ریال با اعتبار ۱۲ ماه و قابل تمدید به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی خواهدبود که سپرده فوق پس از انجام تعهدات و اتمام قرارداد و ارایه مفاصا حساب های مربوطه و تسویه حساب با سازمان برابر قرارداد مسترد خواهد شد.

۷-چنانچه برندگان اول و دوم مزایده برابر مقررات و شرایط مزایده در مهلت مقرر حاضر به عقد قرارداد و تسلیم ضمانتنامه نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع سازمان ضبط می‌شود.

۸-کمیسیون مزایده در قبول و یا رد یک یا کلیه پیشنهادات ارایه شده مختار است.

۹- مهلت قبول پیشنهادات از تاریخ انتشار آگهی در روز نامه رسمی و کثیرالانتشار به مدت ۱۳ روز (تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۸) می‌باشد و به پیشنهاداتی که مبهم، مشروط و بدون سپرده و خارج از این مهلت ارایه گردد ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۱۰-پیشنهادات رسیده رأس ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۸ در محل سازمان پایانه های مسافربری مفتوح و برندگان مزایده تعیین می‌شوند و حضور شرکت کنندگان در آن بلامانع است.

تبصره) کمیسیون مزایده ابتدا پاکات الف شرکت کنندگان را که حاوی اطلاعات شرکت کننده و فرم شرایط مزایده و پیش نویس قرارداد و موارد درخواستی سازمان می‌باشد مفتوح و بررسی می‌نماید و در صورت احراز شرایط و توانایی لازم، پاکت ب ایشان را که حاوی قیمت پیشنهادی می‌باشد مفتوح و ظرف ۷ روز نسبت به بررسی پیشنهادات و انتخاب برنده یا برندگان مزایده اقدام می‌نماید و درصورت نیازاین مدت با نظر سازمان به مدت ۱۰ روز دیگر قابل تمدید است.

۱۱- پس از انتخاب برنده مزایده و اخذ تائیدیه از شرکت پخش فرآورده های نفتی، نتیجه مزایده به برنده مزایده ابلاغ خواهد شد و چنانچه برنده مزایده ظرف مدت ۷ روز کاری نسبت به سپردن تضمين حسن انجام معامله اقدام نکند و یا برای انجام معامله حاضر نشود سپرده شرکت در مزایده او به نفع سازمان ضبط می‌شود و مراتب به شخصی که پیشنهاد او در مرتبه دوم قرار دارد رجوع و اگر او هم از تاریخ ابلاغ، ظرف مدت ۷ روز کاری نسبت به سپردن تضمين حسن انجام معامله اقدام نکند و یا برای انجام معامله حاضر نشود سپرده وی هم ضبط خواهد شد.

۱۲-کلیه هزینه های آگهی و کارشناسی مزایده به عهده برنده مزایده می باشد.

۱۳-هزینه اورهال (تعمیرات اساسی جایگاه) برعهده برنده مزایده بوده و مکلف است پس از ابلاغ قرارداد و تحویل جایگاه و قبل از شروع بکار نسبت به اورهال اقدام نماید.

۱۴-سایرشرایط، در اسناد مزایده مندرج است و به متقاضیان ارایه می شود.

متقاضیان می‌توانند پس از باز دید از محل و رویت موقعیت و تجهیزات جایگاه جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس تبریز، میدان ابوریحان، انتهای خیابان منظریه، ترمینال مرکزی تبریز، تلفن ۳۴۷۶۲۱۰۴ واحد امور قراردادها مراجعه نمایند.

 

 

 عادلی سعد آباد

 مدیر عامل سازمان