۲۹۰۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران – خرید و تحویل اواع کنتور

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره د ۲۰/۹۸/م۲ نوبتدوم شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران به عنوان دستگاه مناقصه گزار در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی و مناقصه یک مرحله‌ای نسبت به انتخاب تأمین کنندگان واجد صلاحیت جهت خرید و تحویل شامل (بارگیری، حمل و نقل و تخلیه) […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره د ۲۰/۹۸/م۲

نوبتدوم

شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران به عنوان دستگاه مناقصه گزار در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی و مناقصه یک مرحله‌ای نسبت به انتخاب تأمین کنندگان واجد صلاحیت جهت خرید و تحویل شامل (بارگیری، حمل و نقل و تخلیه) تعداد ۱۵ دستگاه کنتور آب کامل مغناطیسی در قطر ۲ اینچ و تعداد ۲ دستگاه کنتور آب کامل مغناطیسی در قطر ۳ اینچ و ۷۰ دستگاه کنتور التراسونیک در قطر ۲ اینچ و ۱ دستگاه کنتور التراسونیک به قطر ۴ اینچ و ۱۵ دستگاه کنتور التراسونیک به قطر ۳ اینچ مطابق با استانداردهای مربوطه، مشخصات تفصیلی و فنی و شرایط ذکر شده در اسناد اقدام نماید.

۱-   موضوع مناقصه: خرید و تحویل (بارگیری، حمل و تخلیه) ۱۰۳ دستگاه کنتور آب الکترومغناطیسی و التراسونیک در اقطار مختلف

۲-   برآورد اولیه و مدت اجرای کار: ۱۴٫۷۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۳ماه

۳- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۸

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان) شمالی، امور بازرگانی و قراردادهای شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۴-مدارک مورد نیاز: الف) معرفی‌نامه معتبر ب) فیش‌بانكی واریزی به مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ريال به انضمام ۹% ماليات ارزش افزوده به‌مبلغ ۷۲٫۰۰۰ ريال جمعاً به مبلغ ۸۷۲٫۰۰۰ ريال به حساب جاری۱-۲۴۶۶۱۳۴-۴-۱۳۹ و به ‌شماره شبا ۷۴۰۵۹۰۰۱۳۹۰۰۴۰۲۴۶۶۱۳۴۰۰۱IR بانک سینا شعبه فاطمی کد ۱۳۹ به نام شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۵-مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: به میزان ۷۳۸٫۵۵۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند به صورت فیش واریزی نقدی به حساب جاری ۱-۲۴۶۶۱۳۴-۴-۱۳۹ و به شماره شبا ۷۴۰۵۹۰۰۱۳۹۰۰۴۰۲۴۶۶۱۳۴۰۰۱ IRبانک سینا شعبه فاطمی و یا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران تهیه و ضمیمه پیشنهاد تسلیم نمایند.

۶- مهلت و محل تحویل پیشنهاد: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۳۹۸ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران

 

۷-زمان گشایش پاکت‌های (الف، ب،ج): ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۳۹۸ در سالن کنفرانس مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۸- زمان اعتبار پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران: از تاریخ تحویل پیشنهاد به ‌مدت ۳ ماه می‌باشد. 

۹- به پیشنهاد های فاقد مهر و امضاء، مشروط، وپیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد

۱۰- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسات کمیسیون مناقصه با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد.

۱۵_ هزينه درج آگهی (دو نوبت) به عهده مناقصه‌گزار است و کمیسیون در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است و مبلغ پرداختی بابت خرید اسناد قابل استرداد نمی‌باشد.

محل تأمین اعتبار طرح: از محل منابع داخلی (جاری) شرکت می‌باشد.

نشاني سايت ملي مناقصات: http://iets.mporg.ir 

نشاني سايت شركت آب و فاضلاب منطقه دوتهران: http://t2ww.tpww.co.ir

نشاني سايت شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور: http://www.nww.ir

نشانی سایت بازرسی: http://tender.bazresi.ir

شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران