۲۹۱۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ۱-    دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ۲-    موضوع مناقصه: انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب ۳-    شرح مختصر از انجام کار: انجام حمل و نقل و ایاب وذهاب به وسیله ۲۱ (بیست و یک) دستگاه خودرو به […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

۱-    دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

۲-    موضوع مناقصه: انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب

۳-    شرح مختصر از انجام کار: انجام حمل و نقل و ایاب وذهاب به وسیله ۲۱ (بیست و یک) دستگاه خودرو به منظور سرویس دهی به این شرکت در سطح استان تهران و حسب مورد سایر استان‌ها از نوع سمند، پژو (پارس و ۴۰۵) یا تندر ۹۰، وانت مزدا و پراید

۴-    مبلغ برآورد اولیه: ۱۰٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (ده میلیارد و دویست میلیون) ریال

۵-    مدت زمان اجرا: ۱۲ ماه

۶-    محل تأمین اعتبار: اعتبارات جاری

۷-    مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (پانصد و ده میلیون)  ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

۸-    دستگاه نظارت: معاونت مالی و پشتیبانی

۹-    شرایط شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان در مناقصه مکلفند هنگام شرکت در مناقصه مجوز قانونی شرکت‌های حمل و نقل و یا پروانه کار مؤسسات کرایه خودرو، گواهی صلاحیت ایمنی و سابقه کار مشابه (طبق شرایط قید شده در اسناد پیوست) را داشته باشد.

۱۰-                       مهلت و محل خرید اسناد: شرکت ها می‌توانند از انتشار نوبت اول آگهی مورخ ۲۳/۱۱/۹۸ لغایت مورخ ۳۰/۱۱/۹۸ نسبت به خرید اسناد از دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، واقع در رودهن، خیابان پاسداران، شرکت آبفای شرق استان تهران، طبقه همکف اقدام نمایند.

۱۱-                       هزینه خرید اسناد ۷۰۰٫۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال می‌باشد که باید به حساب جاری شماره ۳۹/۶۰۶۸۰۰۵۰۱۱ شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران نزد بانک سپه شعبه رودهن کد ۶۰۶ واریز و فیش آن ارایه گردد.

۱۲-                       مهلت تحویل اسناد: پایان وقت اداری مورخ ۱۲/۱۲/۹۸ می‌باشد.

۱۳-                       زمان و مکان گشایش: پیشنهاد‌های واصله در ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ در کمیسیون مناقصه باز و قرائت می‌شود که مکان آن رودهن، خیابان پاسداران، پلاک ۶۷، طبقه دوم، امورقراردادها و بازرگانی می‌باشد.

۱۴-                       نشانی سایت های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://tender.nww.ir) و (http://east.tpww.ir)