۲۹۷۵ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش سه دانگ از شش دانگ یک واحد آپارتمان در بلوار مدیریت

آگهی مزایده اداره تصفیه امور ورشکستگی  تهران به قائم مقامی قانونی از ورشکسته  آقای شهرام آریانا در نظر دارد نسبت به فروش سه دانگ از شش دانگ یک واحد آپارتمان   به پلاک ثبتی ۳۷۱۲۵فرعی از ۷۴ اصلی واقع  در بخش ۱۱ حوزه ثبت شمیران تهران  به آدرس: تهران، بزرگراه چمران، بلوار مدیریت، بعد از تقاطع […]

آگهی مزایده

اداره تصفیه امور ورشکستگی  تهران به قائم مقامی قانونی از ورشکسته  آقای شهرام آریانا در نظر دارد نسبت به فروش سه دانگ از شش دانگ یک واحد آپارتمان   به پلاک ثبتی ۳۷۱۲۵فرعی از ۷۴ اصلی واقع  در بخش ۱۱ حوزه ثبت شمیران تهران  به آدرس: تهران، بزرگراه چمران، بلوار مدیریت، بعد از تقاطع علامه، پلاک ۱۳، طبقه سوم، واحد ۱۴ را که توسط کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال ارزیابی گردیده از طریق مزایده کتبی و با شرایط زیر در روز شنبه  مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰ به فروش برساند:

الف: مشخصات ملک:

سه دانگ از شش دانگ یک دستگاه آپارتمان قطعه ۱۴ تفکیکی شماره ۳۷۱۲۵فرعی از ۷۴ اصلی مفروز ومجزی شده از پلاک ۳۰۲۸۲و۳۰۷۳۷  فرعی از اصلی مذکور واقع در بخش ۱۱ تهران به مساحت ۵۰/۶۰مترمربع می‌باشد و دارای هال وسالن وآشپزخانه وسرویس بهداشتی می‌باشد. کف هال وسالن با سنگ وکف سرویس و آشپزخانه با سرامیک می‌باشد. دارای یک واحد  پارکینگ به مساحت ۲۵/۱۱ متر مربع قطعه۱۴ تفکیکی واقع در جنوب غربی زیرزمین اول  وسیستم گرمایشی شوفاژ وسیستم سرمایشی کولر آبی، ساختمان دارای آسانسور می‌باشد. جزئیات بیشتر در نظریه کارشناس رسمی دادگستری به شماره ۱۱۲۷/۹۸ مورخه ۱۰/۱۲/۹۸ تشریح شده است و به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.

ب: شرايط شركت در مزايده:

۱ جلسه مزایده به صورت کتبی و نیز حضوری می‌باشد ۲ -کلیه هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به جز  مالیات نقل و انتقال  و سایر دیون  مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است) بالمناصفه برعهده طرفین است.کلیه هزينه‌هاي مربوط به جابجایی اموال منقول با خریدار می‌باشد. ۳- تنظیم سند انتقال به نام برنده مزایده بعد از رفع موانع قانونی امکان پذیر خواهد شد ومراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری،اداره ثبت،اداره مالیات وغیره به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۴- پيشنهاددهندگان بايد قبلاً  ۵% بهاي ارزيابي اموال را به عنوان سپرده نقدي شرکت در مزایده به حساب ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴  اداره تصفيه نزد بانك ملي ايران شعبه وزارت دادگستري كد ۵۷۷ توديع و يا معادل وجه فوق چك بانكي اخذ و ضميمه پيشنهاد خود نمايند. ۵ پيشنهادات بايد در پاكت لاك و مهرشده با ذكر جمله مربوط به مزايده  اموال  شهرام آریانا  با مشخصات كامل و محل اقامت پيشنهاد دهنده در روي پاكت تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح  روز شنبه  مورخ ۱۴/۰۴/۹۹ به دبيرخانه اداره تصفيه امورورشكستگي تهران به نشاني: تهران، خيابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰تسليم شود. ۶ اداره تصفيه در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار است و به پيشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرايط اين آگهي ترتيب اثر داده نخواهد شد. ۷ پيشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ صبح همان روز  باز و قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مزایده بلامانع است و عندالاقتضاء در همان جلسه مزايده حضوري به عمل خواهد آمد و برنده مزايده كسي است كه بالاترين قيمت را پيشنهاد نمايد. ۸ برنده مزايده بايد ظرف مدت حداكثر يك ماه پس از جلسه مزايده بقيه ثمن معامله را به حساب اداره تصفيه واريز نماید. چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگيرد يا آنكه برنده مزايده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده به نفع ورشکسته ضبط و نسبت به فروش مجدد آن از طريق مزايده اقدام خواهد شد.

طالبين براي كسب اطلاع بيشتر و بازدید از اموال مورد مزایده می‌توانند به اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران مراجعه نمایند.

 خدادادی- مستشار قضایی شعبه سوم اداره تصفیه امور ورشکستگی  تهران