۲۹۸۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی(۱باب) و ایستگاه پمپاژ بین راهی شماره ۲

  آگهی فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­ های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه […]

 

آگهی فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­ های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۰۱۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه­ گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی(۱باب) و ایستگاه پمپاژ بین راهی شماره ۲

مبلغ برآورد اولیه: ۲۳٫۵۷۰٫۴۰۹٫۰۸۵ (بیست و سه میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون و چهارصد و نه هزار و هشتاد و پنج)ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۱٫۱۷۵٫۳۷۰٫۴۵۴ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران(فیروزکوه)

مدت اجرای کار: ۲ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه ­گران دارای رتبه ۵ آب و یا ابنیه(به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند) و در صورت کسب امتیاز کیفی می­توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۲۱/۰۳/۹۹ تا مورخ ۲۶/۰۳/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد.

مناقصه­گران می­توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰مورخ ۰۷/۰۴/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۷، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به شماره طرح ۱۵۰۳۰۰۳۰۰۶ و کد پروژه ۰۷۱۴۰۱۸ و به صورت نقدی و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می­گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: در ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۰۸/۰۴/۹۹ در ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در کمیسیون مناقصات واقع در خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب، ساختمان شیشه­ای باز و نتیجه مناقصه اعلام می­گردد.