۳۰۳۵ اگهی دعوت بستانکار – اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران – تاجر ورشکسته هوشنگ فرزین

  به عموم بستانکاران تاجر ورشکسته هوشنگ فرزین فرزند …. به کد ملی…. به شماره ۱۴۶۳۶۸۴۶۳۰ حکم ورشکستگی ایشان به موجب دادنامه شماره ۹۹۰۹۹۷۰۲۳۷۶۰۰۱۱۴ مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۹  از شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی روابط بین الملل تهران صادر گردیده و تاریخ توقف آن ۱۴/۰۴/۱۳۹۹ اعلام گردیده آگهی می‌دهد: اولین جلسه بستانکاران در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه […]

 

به عموم بستانکاران تاجر ورشکسته هوشنگ فرزین فرزند …. به کد ملی…. به شماره ۱۴۶۳۶۸۴۶۳۰ حکم ورشکستگی ایشان به موجب دادنامه شماره ۹۹۰۹۹۷۰۲۳۷۶۰۰۱۱۴ مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۹  از شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی روابط بین الملل تهران صادر گردیده و تاریخ توقف آن ۱۴/۰۴/۱۳۹۹ اعلام گردیده آگهی میدهد: اولین جلسه بستانکاران در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۵/۰۶/۱۳۹۹ در اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی:خیابان بهشتی، خیابان پاکستان،کوچه چهارم، پلاک ۱۰، طبقه دوم،شعبه پنجم تشکیل می‌گردد. کلیه بستانکاران و کسانی که ادعایی دارند و همچنین اشخاصی که با تاجر ورشکسته موصوف مسئولیت تضامنی داشته یا ضامن آن هستند میتوانند در موعد و محل مذکور حضور به هم رسانند.

ضمناً اخطار می‌شود:

۱)کلیه بستانکاران و کسانی که هرگونه ادعایی از تاجر ورشکسته فوق دارند باید اصل یا تصویر مصدق مدارک خود را ظرف ۲ ماه از تاریخ انتشار این آگهی به اداره تصفیه تسلیم نمایند. مدت ارسال مدارک برای بستانکارانی که در کشورهای بیگانه اقامت دارند سه ماه می‌باشد. ۲)کسانی که به تاجر فوقبدهی دارند باید ظرف مدت مذکور خود را معرفی و بدهی خود را در وجه اداره تصفیه بپردازند. طبق ماده ۲۴ قانون تصفیه امور ورشکستگی، بدهکاران متخلف از این وظیفه به جریمه نقدی معادل بیست و پنج درصد (۲۵%) دین محکوم خواهند شد. ضمناً دادگاه‌ها می‌توانند علاوه بر جریمه نقدی، بدهکاران مذکور را به حبس از سه تا شش ماه نیز محکوم نمایند.

۳) کسانی که به هر عنوان اموال تاجر ورشکسته نامبرده را در اختیار دارند مکلفند ظرف مدت ۲ ماه از تاريخ انتشار این آگهی اموال را تحت اختیار اداره تصفیه بگذارند و گرنه هر حقی که نسبت به آن مال دارند از آنان سلب خواهد شد مگر اینکه عذر موجهی داشته باشند.

دادرس علی البدل اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران

                     حاجی آقایی خیابانی