۳۰۶۷ مزایده – اداره تصفیه امورورشکستگی تهران – ششدانگ عرصه و اعیان یک قطعه زمین شرکت ورشکسته کلبه پارسیان

آگهی تجدید مزایده اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی از سوی شرکت ورشکسته کلبه پارسیان در نظر دارد ششدانگ عرصه و اعیان یک قطعه زمین محصور متعلق به شرکت ورشکسته فوق واقع در تهران، خیابان دربند، خیابان شهید اسدالهی، میدان باغ شاطر، خیابان شهید میری، پلاک ۶۳ را از طریق مزایده و با شرایط […]

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی از سوی شرکت ورشکسته کلبه پارسیان در نظر دارد ششدانگ عرصه و اعیان یک قطعه زمین محصور متعلق به شرکت ورشکسته فوق واقع در تهران، خیابان دربند، خیابان شهید اسدالهی، میدان باغ شاطر، خیابان شهید میری، پلاک ۶۳ را از طریق مزایده و با شرایط ذیل در روز شنبه مورخ ۱۰/۰۸/۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهيد بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰، طبقه ۴ را با وضع موجود به فروش برساند.

مشخصات ملک:

ملک موصوف یک قطعه زمین مشجر با بنای احداثی در آن به پلاک ثبتی ۳ فرعی از ۴۶۴ اصلی بخش ۱۱ تهران به مساحت ۲۲۶۰ متر مربع می‌باشد که بر اساس پروانه ساختمانی به شماره ۱۰۰۱۰۸۳۳ – ۰۱/۱۱/۱۳۸۱ دارای اصلاحی بوده و مساحت ملک پس از اعمال اصلاحی ۱۹۰۷ متر مربع خواهد بود. اعیانی‌های موجود در ملک شامل اتاق نگهبانی و چند اتاق با کاربری انبار بوده و عرصه ملک دارای شیب در جهت شرقی- غربی می‌باشد که براساس کارشناسی صورت گرفته قیمت پایه مزایده آن از سوی کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ۹۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال اعلام و تعیین گردیده است.

شرایط فروش:

۱-   فروش نقدی است و هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به جز دیون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده خریدار است.

۲-    مراجعه به ادارات ذیربط جهت اخذ مفاصا حساب‌های لازم احتمالی جهت تسریع در انتقال به عهده خریدار است.

۳-    پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به عنوان سپرده نقدی شرکت در مزایده به حساب شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل وجه فوق چک بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و قبض سپرده یا چک بانکی را ضمیمه پیشنهاد خود نماید.

۴-    پیشنهادها باید در پاکت لاک و مهرشده با ذکر جمله مربوط به مزایده ملک شرکت ورشکسته کلبه پارسیان بامشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰صبح روز شنبه مورخ ۱۰/۰۸/۱۳۹۹ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران طبقه اول تسلیم شود.

۵-   اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و بر خلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶-   پیشنهادها در ساعت ۱۲:۰۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مزایده بلامانع است و عند الاقتضاء در همان جلسه مزایده حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.

۷-    برنده مزایده باید ظرف مدت حد اکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله را در وجه اداره تصفیه تهران پرداخت نماید.

۸-   چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده جهت شرکت در جلسه مزایده به نفع ورشکسته و هیأت بستانکاران وی ضبط خواهد شد.

۹-   بدیهی است چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارت وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد.

۱۰-                     متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره تصفیه مراجعه نمایند.

بهرام انواری اغول بیگ

دادرس علی البدل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران