۳۰۸۳ مناقصه – شهرداری اصفهان – خريد و تأمين قطعات و تجهيزات، حراست، حفظ، نگهداری و تعميرات، نظافت تجهيزات و تأسيسات الکترومکانيکال و…

آگهي مناقصه قراردادهاي خريد و تأمين قطعات و تجهيزات، حراست، حفظ، نگهداری و تعميرات، نظافت تجهيزات و تأسيسات الکترومکانيکال و مبلمان شهري، نورپردازی ها و تأسيسات، تجهيزات و سرويس هاي بهداشتي مناطق پانزده‌گانه شهرداري اصفهان و مديريت طرح ساماندهي ناژوان .  شهرداري اصفهان در نظر دارد از بين متقاضيانی که در آگهی عمومی شناسايی و […]

آگهي مناقصه

قراردادهاي خريد و تأمين قطعات و تجهيزات، حراست، حفظ، نگهداری و تعميرات، نظافت تجهيزات و تأسيسات الکترومکانيکال و مبلمان شهري، نورپردازی ها و تأسيسات، تجهيزات و سرويس هاي بهداشتي مناطق پانزده‌گانه شهرداري اصفهان و مديريت طرح ساماندهي ناژوان .

 شهرداري اصفهان در نظر دارد از بين متقاضيانی که در آگهی عمومی شناسايی و ارزيابی پيمانهای خريد و تأمين قطعات و تجهيزات، حراست، حفظ، نگهداری و تعميرات، نظافت تجهيزات و تأسيسات الکترومکانيکال و مبلمان شهري، نورپردازی ها و تأسيسات تجهيزات و سرويس هاي بهداشتي مناطق پانزده‌گانه شهرداري اصفهان و مديريت طرح ساماندهي ناژوان براي سال كاري ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شرکت نموده و مدارک مورد نياز ارائه نموده و حائز شرايط تعيين شده می باشند پيمانكاران واجد شرايط را انتخاب نمايد.

تذكرات:

۱-مدت انجام كار: از تاريخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۹ به مدت يكسال شمسی می باشد.

۲-سپرده شرکت در مناقصه طبق جدول ضميمه و شماره حساب سپرده شرکت در مناقصه مطابق با جدول مشخص شده در شرایط شرکت در مناقصه و به یکی از دو روش زیر قابل ارائه خواهد بود:

الف ) ضمانتنامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماهه

ب ) فیش واریز نقدی به شماره حساب سپرده ۱۰۰۲۷۶۰۰۰۱۳ بانک شهر شعبه جهان نما به نام شهرداري اصفهان

۳-مبلغ واريزي جهت دريافت اسناد مناقصه به ازاء هر عرصه و شماره حساب: مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ريال به حساب شماره ۰۱۰۵۸۳۳۸۸۲۰۰۰ بانک ملي حساب شهرداري اصفهان

۴-شرايط متقاضي:

اشخاص حقوقی که در آگهی عمومی شناسايی و ارزيابی مورخ ۰۱/۰۴/۱۳۹۹ شرکت و مدارک خود را تکميل نموده و حائز شرايط گرديده اند.

 ۵-مهلت ارایه اسناد: واجدين شرايط مي توانند جهت دريافت اسناد مناقصه از روز شنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۳۹۹ تا روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۹ به معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان مراجعه نمايند.

 آخرين مهلت ارسال پيشنهاد قيمت تا پايان وقت اداري روز پنجشنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۳۹۹ مي باشد.

 ۶-محل دريافت اسناد و قبول پيشنهادها: خیابان آیت ا… شمس آبادی، کوچه شماره ۲۳، معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان، واحد قراردادها و پيمان

الف ) اسناد به شركت كنندگاني داده مي شود كه در فراخوان شناسايي و ارزيابي شركت كرده باشند. نوع و سقف كار واگذار شده متناسب با نمره کسب شده مي باشد.

ب ) شركت در مناقصه و ارائه پيشنهاد به منزله قبول شروط و كليه تكاليف مقرر در اسناد مناقصه مي باشد.شهرداري اصفهان در رد يا قبول کلیه پيشنهادها مختار است.

ج ) مشروح شرايط توسط معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان ارایه مي گردد.

د ) شركت كنندگان بايد كليه مدارك را پس از امضاء صاحبان امضاء شركت و مهر مربوطه در پاكت هايي كه از واحد قراردادهاي معاونت خدمات شهري دريافت نموده گذاشته و بصورت لاك و مهر شده تحويل دبیرخانه معاونت خدمات شهری داده و رسید دریافت نمايند.

شهرداري اصفهان