۳۱۳۷ مناقصه – سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد – خرید تابلوهای ترافیکی

                                                               آگهي تجدید مناقصه عمومی ۱-خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-                       موضوع تجدید مناقصه: خرید تابلوهای ترافیکی. ۳-                      مبلغ برآورد: […]

                                                              

آگهي تجدید مناقصه عمومی

۱-خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-                       موضوع تجدید مناقصه: خرید تابلوهای ترافیکی.

۳-                      مبلغ برآورد: ۳۷٫۷۶۹٫۳۴۰٫۰۰۰ ریال (سی و هفت میلیارد و هفتصد و شصت و نه میلیون و سیصد و چهل هزار ریال)، به صورت صد در صد نقد و براساس فهرست بهای ترافیکی پيش بيني مي­گردد.

۴-                      مبلغ تضمين شرکت در تجدید مناقصه: به ميزان ۱٫۸۸۸٫۴۶۷٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد و هشتصد و هشتاد و هشت میلیون و چهارصد و شصت و هفت هزار ریال) مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارایه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-                       مدت زمان اجرای کار: شش ماه شمسی

۶-                         محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۹ تا ۰۸/۱۰/۱۳۹۹ به تارنمای www.ets.mashhad.ir،  مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سامانه تامین کنندگان و تأیید از سوی دستگاه  مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد تجدید مناقصه اقدام نمایند.

۷-                      محل/ زمان تحویل پیشنهادات:آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۳۹۹ مي‌باشد.

۸-                      محل/زمان گشایش پیشنهادات: ساعت ۰۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۱۳۹۹ انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف، سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

           متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.