۳۱۵۹ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – مور نظافت و خدمات جنبی سایت مرکزی ستاد و سایر واحدهای تابعه

آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۹۶/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی سایت مرکزی ستاد و سایر واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان را به میزان ۹۵۵۰ ساعت ماهیانه بدون مواد معادل ۵۰ نفر به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۱۰۷را از طریق […]

آگهی مناقصه عمومی

شماره ۱۹۶/۹۹

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی سایت مرکزی ستاد و سایر واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان را به میزان ۹۵۵۰ ساعت ماهیانه بدون مواد معادل ۵۰ نفر به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۱۰۷را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از مورخ ۲۲/۱۰/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۹۹

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد در سامانه: از مورخ۳۰/۱۰/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰روز پنج‌شنبه مورخ۰۹/۱۱/۹۹

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه: روزشنبه مورخ۱۱/۱۱/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۱٫۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی

 تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان، چهارراه شریعتی،بلوار آیت ا… کاشانی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،ساختمان شماره ۳، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.

– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir می‌باشد  و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.