۳۱۷۲ مزایده – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – فضای فیزیکی پارکینگ مرکز آموزشی درمانی بعثت

آگهی مزایده عمومی شماره ۹۰۵/۹۹/ز/م دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد برابر آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها فضای فیزیکی پارکینگ مرکز آموزشی درمانی بعثت با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مزایده ۵۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۴ به صورت الکترونیکی واگذار نماید. […]

آگهی مزایده عمومی

شماره ۹۰۵/۹۹/ز/م

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد برابر آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها فضای فیزیکی پارکینگ مرکز آموزشی درمانی بعثت با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مزایده ۵۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۴ به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

لذا از اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید به منظور دریافت اسناد و شرایط مزایده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ ۰۸/۱۱/۹۹ لغایت ۱۵/۱۱/۹۹ و اعاده اسناد از مورخ ۱۶/۱۱/۹۹ لغایت ۲۶/۱۱/۹۹ اقدام نمایند.

جلسه کمیسیون مزایده از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۹۹ با حضور اعضاء کمیسیون در دفتر مدیریت محترم امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تشکیل خواهد شد.

قیمت پایه کارشناسی برای اجاره بهاء ماهیانه ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

مدت موضوع قرارداد: یک سال شمسی

تضمین شرکت در مزایده: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریزی وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۹۰۸ بانک رفاه شعبه شریعتی.

 تضمین شرکت در مزایده را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را برابر برنامه مندرج در آگهی به‌آدرس: همدان، بلوار آیت ا… کاشانی،ساختمان شماره ۳ دفتر حراست دانشگاه تحویل نمایيد.

شرکت کنندگان در مزایده باید جهت دریافت اسناد مزایده مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال را به شماره حساب ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴نزد بانک ملی واریز نمایند.

کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی به عهده برنده مزایده می‌باشد.

برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ،ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.