۳۱۹۰ مزایده – سازمان جهادکشاورزی استان البرز – فروش یک قطعه زمین با اعیانی

آگهی مزایده عمومی فروش یک قطعه زمین با اعیانی (نوبت دوم)     سازمان جهادکشاورزی استان البرز در نظر دارد براساس مجوز صادره از وزارت امور اقتصادی و دارایی، یک فقره از املاک تحت اختیار خود را به صورت نقد و از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از […]

آگهی مزایده عمومی فروش یک قطعه زمین با اعیانی (نوبت دوم)

    سازمان جهادکشاورزی استان البرز در نظر دارد براساس مجوز صادره از وزارت امور اقتصادی و دارایی، یک فقره از املاک تحت اختیار خود را به صورت نقد و از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((setadiran.ir  و با شماره مزایده ۲۰۹۹۰۰۳۶۶۸۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

پلاک ثبتی

مساحت

(مترمربع)

قیمت پایه کارشناسی

(ریال)

نشانی ملک

۱۴۰۲  فرعی از ۱۱۶۰  اصلی

۲۴/۵۶۳۰

۵۷۶٫۰۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰

اشتهارد، بلوار آیت الله خامنه‌ای، روبروی شهرداری، ساختمان شماره ۲ مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اشتهارد

 

 

 

 

 

 

الف- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مزایده (ودیعه): مبلغ تضمین به میزان ۱۴٫۲۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی می‌باشد. مزایده‌گران موظفند اصل تضمین را تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۹ به اداره امور قراردادها و پیمان‌های سازمان جهادکشاورزی استان البرز تسلیم نمایند.

ب- اطلاعات زمانی مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:

تاریخ انتشار مزایده در سامانه: از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۱۲/۹۹ تا ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۹

مهلت بازدید از ملک: از ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۹۹ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۹۹(به غیر از ایام تعطیل)

مهلت ارایه پیشنهادها: از ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۹۹ تا ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۹ 

زمان و مکان بازگشایی پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۹۹ در محل سالن جلسات سازمان به نشانی: کرج، خیابان شهید بهشتی، میدان شهید آجرلو، سازمان جهادکشاورزی استان البرز

زمان اعلام برنده: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۹ 

ج- شرایط مزایده‌گران: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت نام شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت.

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده(ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان پذیر می‌باشد.

۲- کلیه اطلاعات ملک شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.

۳- علاقه‌مندان به شرکت در مزایده، می‌بایست عضو این سامانه باشند. لذا لازم است مزایده‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(توکن) را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه موجود است.