۳۲۰۴ مناقصه – شرکت ارتباطات زیر ساخت – خدمات نوسازي و بازسازي مرکز پزشکی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش فشرده شماره ۴۵ /۹۹  خدمات نوسازي و بازسازي فضاي مركز فوريت هاي پزشكي ساختمان شماره ۴ (شهيد محبي)    شركت ارتباطات زيرساخت درنظر دارد مطابق با آيين نامه اجرايي بند «ج» ماده ۱۲ قانون برگزاري مناقصات نسبت به برگزاري مناقصه جهت انتخاب پيمانكار واجد […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش فشرده شماره ۴۵ /۹۹

 خدمات نوسازي و بازسازي فضاي مركز فوريت هاي پزشكي ساختمان شماره ۴ (شهيد محبي)

 

 شركت ارتباطات زيرساخت درنظر دارد مطابق با آيين نامه اجرايي بند «ج» ماده ۱۲ قانون برگزاري مناقصات نسبت به برگزاري مناقصه جهت انتخاب پيمانكار واجد شرايط و واگذاری انجام خدمات نوسازي و بازسازي فضاي مركز فوريت هاي پزشكي ساختمان شماره ۴ (شهيد محبي) با برآورد ۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (شصت و چهار ميليارد ريال) از طريق برگزاري مناقصه عمومي باارزيابي كيفي به روش فشرده اقدام نماید. لذا كليه اشخاص حقوقی واجد شرایط و متقاضی که دارای گواهي­نامه معتبر صلاحيت پيمانكاري حداقل رتبه ۵ در رشته ابنيه و ساختمان و رتبه ۵ در رشته تاسيسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهي صلاحيت ايمني پيمانكاري از وزارت كار، رفاه و تامين اجتماعي می­باشند، می­توانند با مراجعه به سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) به نشانی www.setadiran.ir، نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.

شماره فراخوان سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۱۰۲۲۰۰۰۰۶۰

نام و نشانی مناقصه­گزار: شركت ارتباطات زيرساخت، امورهماهنگی کمیسیون معاملات به نشاني خيابان شريعتي، نرسيده به پل سيدخندان، روبروي خيابان شهيد قندي، ورودی ۱۷، ساختمان مركزي شركت ارتباطات زيرساخت، طبقه ۸ دورنگار: ۸۸۴۶۶۷۷۹

بهاي فروش اسناد: مبلغ ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ ريال (سه ميليون و دويست هزار ريال) با احتساب ۹% ماليات بر ارزش افزوده مي­باشد كه بايد توسط مناقصه­گران از طريق سامانه ستاد پرداخت­گردد.

زمان و مهلت دريافت اسناد از سامانه ستاد: از روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۹۹ تا ساعت ۱۹روز دو شنبه مورخ ۲۵/۱۲/۹۹

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار: مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار مبلغ ۳٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (سه ميليارد و دويست ميليون ريال) مي باشد كه مناقصه­گران مي­بايست مبلغ فوق را به صورت ضمانت نامه بانكي غيرقابل برگشت، بدون قيد و شرط و با مدت اعتبار اوليه سه ماه از زمان صدور ضمانت نامه، قابل تمديد بنا به درخواست مناقصه گزار براي يك دوره سه ماهه ديگر توسط يكي از بانك هاي داخلي به نام شركت ارتباطات زيرساخت و مطابق با آئين نامه تضمين معاملات دولتي (فرم پيوست شرايط مناقصه) ضميمه اسناد مناقصه تهيه و تصوير آن را در سامانه ستاد ثبت و اصل آن را در پاكت در بسته به نشاني تهران، خیابان شريعتي، نرسيده به پل سيدخندان، روبروي خيابان شهيد قندي، ورودی ۱۷ ساختمان مركزي شركت ارتباطات زيرساخت، تحويل واحد فروش اسناد واقع در طبقه همكف نموده و رسيد دريافت نمايد.

نحوه ارائه پيشنهادات: مناقصه­گران مي بايست پيشنهاد خود را براساس اطلاعات اعلام شده ازسوي مناقصه­گزار در شرايط مناقصه و منحصراً از طريق سامانه ستاد ثبت نمايند.

آخرين مهلت ثبت پيشنهادات در سامانه ستاد: مناقصه­گران مي­بايست پيشنهاد خود را طبق اسناد مورد نياز اعلام شده در شرايط مناقصه تا ساعت ۱۳:۰۰ روز يك شنبه مورخ ۲۲/۱/۱۴۰۰ در سامانه ستاد ثبت نمايند و همچنين پاكت حاوي تضمين شركت در فرايند ارجاع كار و اصل گواهی امضای ثبت­شده صاحبان مجاز امضاء را حداكثر تا ساعت ۱۳:۰۰ همان روز، تحويل واحد فروش اسناد دهند.

زمان و محل بررسی ارزیابی کیفی: ساعت۱۳:۱۵ روز يك شنبه مورخ ۲۲/۱/۱۴۰۰ در محل کمیسیون معاملات و اقع در طبقه ۸ اتاق ۸۱۷ ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت.

شركت ارتباطات زير ساخت در خصوص بهاي فروش اسناد و هزينه اخذ ضمانتنامه هيچ گونه مسوليتي ندارد.

 

 

 

 شركت ارتباطات زيرساخت