معامله ۴۰۴ هزار‌تن انواع کالا در هفته سوم اردیبهشت ماه

معامله ۴۰۴ هزار‌تن انواع کالا در هفته سوم اردیبهشت ماه در هفته منتهی به ۲۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۴۰۴‌هزارو ۹۹۷‌تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزارو۴ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در […]

معامله ۴۰۴ هزار‌تن انواع کالا در هفته سوم اردیبهشت ماه

در هفته منتهی به ۲۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۴۰۴‌هزارو ۹۹۷‌تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزارو۴ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در سومین هفته اردیبهشت ماه و در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۵۱‌هزارو۷۵۰‌تن کالا به ارزش ۳هزارو۷۳۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

در این تالار ۱۴۵‌هزارو ۴۴۰‌تن فولاد، ۵‌هزارو۳۷۰‌تن مس، ۷۶۰‌تن آلومینیوم، ۱۲۰‌تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰‌تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۲۹‌هزارو۵۶۷‌تن کالا به ارزش بیش از ۳‌هزارو۸۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید و ۸۷‌هزارو۲۴۳‌تن قیر، ۵۲‌هزارو۷۶۵‌تن مواد پلیمری، ۳۴‌هزارو۳۰۰‌تن وکیوم‌باتوم، ۱۹‌هزارو ۸۰۰‌تن لوب‌کات، ۲۳‌هزارو ۹۱‌تن مواد شیمیایی، ۱۱‌هزارو۴۰۰‌تن گوگرد، ۳۵۰‌تن عایق رطوبتی و ۶۲۱‌تن روغن از سوی مشتریان خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته اردیبهشت ماه معامله ۲۱‌هزارو۸۷۰‌تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۳۸۹ میلیارد ریال را تجربه کرد؛ در این تالار داد و ستد ۹‌هزارو۵۰۰‌تن گندم، ۱۱‌هزارو۱۲۵‌تن شکر سفید، ۹۰۰‌تن روغن خام و ۳۴۵‌تن ذرت دامی مشاهده شد.

 

لازم به ذکر است در هفته‌ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران نیز‌هزارو۸۰۷‌تن پتاس (کلرید پتاسیم)، پودر نارگیل، ضایعات فلزی، کنجد و کنسانتره فسفات داد و ستد شد.