افزایش سوددهی «ایران کیش» در سال ۹۶

افزایش سوددهی «ایران کیش» در سال ۹۶ درآمد هر سهم شرکت ایران کیش برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ مبلغ ۵۸۱ ریال اعلام شد و شرکت در عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ به ۴۰۲ ریال از این درآمد رسید و بودجه را ۷۰ درصد پوشش داد. گفتنی است درآمد هر […]

افزایش سوددهی «ایران کیش» در سال ۹۶

درآمد هر سهم شرکت ایران کیش برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ مبلغ ۵۸۱ ریال اعلام شد و شرکت در عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ به ۴۰۲ ریال از این درآمد رسید و بودجه را ۷۰ درصد پوشش داد. گفتنی است درآمد هر سهم شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ با ۲۶ ریال افزایش مبلغ ۶۰۷ ریال پیش‌بینی شد.

به گزارش ایستانیوز، شرکت کارت اعتباری ایران کیش جدید‌‌ترین پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۹۶ را منتشر کرد و در این گزارش به اعلام دلایل افزایش درآمد خود پرداخت.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش که چندی پیش‌درآمد سهام خود در سال مالی ۹۵ را با تعدیل مثبت اعلام کرده بود، پیش‌بینی درآمد هر سهم در سال مالی ۹۶ را هم اعلام کرد.

بنابراین گزارش درآمد هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ مبلغ ۵۸۱ ریال اعلام شد و شرکت در عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ به ۴۰۲ ریال از این درآمد رسید و بودجه را ۷۰ درصد پوشش داد. گفتنی است درآمد هر سهم شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ با ۲۶ ریال افزایش مبلغ ۶۰۷ ریال پیش‌بینی شد.

 همچنین فروش و درآمد ارایه خدمات شرکت برای سال مالی ۹۶ با رشد ۲۹ درصدی مبلغ ۳۵۶۶ میلیارد ریال اعلام شده و شرکت افزایش را ناشی از افزایش نصب پایانه‌های فروش نسبت به پیش‌بینی برنامه آتی شرکت و افزایش تعداد تراکنش اعلام کرده است.

 

سود خالص این شرکت برای سال مالی ۹۶ با ۵ درصد افزایش نسبت به سال مالی ۹۵ مبلغ ۷۹۵ میلیارد و۷۲۵ میلیون ریال پیش‌بینی شده و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها نیز مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.