آیفکس تثبیت شد

آیفکس تثبیت شد بررسی مبادلات فرابورس در دومین روز کاری این هفته نشان از جابه‌جایی افزون بر ۱۷۰ میلیون سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال است که این رقم‌‌ها مشابه حجم و ارزش مبادلات در روز گذشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی فرابورس ایران، نقل‌وانتقال‌های صورت گرفته […]

آیفکس تثبیت شد

بررسی مبادلات فرابورس در دومین روز کاری این هفته نشان از جابه‌جایی افزون بر ۱۷۰ میلیون سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال است که این رقم‌‌ها مشابه حجم و ارزش مبادلات در روز گذشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی فرابورس ایران، نقل‌وانتقال‌های صورت گرفته حاکی از دادوستد‌‌‌‌‌‌‌‌ افزون بر ۱۷۰ میلیون سهم به ارز‌ش بالغ بر یک‌هزار و ۴۸۶ ‍‌‌‌‌ریال ‌در بازارهای فرابورس ایران است که این حجم از مبادلات در ۳۱ هزار و ۳۷۶ نوبت معاملاتی صورت گرفته است.

شاخص کل فرابورس ایران با افت کم‌تر از نیم واحدی و اندکی تغییر، در ارتفاع ۹۴۳ واحدی تثبیت شد و در حالی که نماد «زاگرس» با حمایت بیش از یک نیم واحدی از آیفکس در صدر نمادهای مثبت تأثیرگذار در محاسبه شاخص کل قرار گرفت، نمادهای «ذوب» و «شراز» روی هم رفته بیش از یک واحد اثر منفی بر این نماگر داشتند.

در جریان بازار نماد «اوان» از گروه اطلاعات و ارتباطات بیش‌تر از سایر نماد‌ها در مرکز توجه معامله‌گران قرار گرفت و در حالی که در صدر جدول پربیننده‌‌ترین نمادهای فرابورسی ایستاد، بیش‌ترین افزایش قیمتی را نیز تا نزدیکی به سقف ۵ درصدی تجربه کرد.

 

در بازار پایه نیز شاهد تغییر مالکیت افزون بر ۷۵ میلیون سهم بودیم که ارزش این دادوستد‌ها بر ۱۰۰ میلیارد ریال بالغ شد.