عقبگرد ۳۷۲ واحدی شاخص کل بورس

عقبگرد ۳۷۲ واحدی شاخص کل بورس معامله‌گران بورس تهران دیروز در حالی شاهد پیشروی پالایشی‌‌ها و خودرویی‌‌ها همزمان با اعلام نرخ ۴۲۰۰ تومانی دلار بودند که ترس از آینده سهم‌های صادرات محور به سردرگمی معامله‌گران منجر شد. به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات این […]

عقبگرد ۳۷۲ واحدی شاخص کل بورس

معامله‌گران بورس تهران دیروز در حالی شاهد پیشروی پالایشی‌‌ها و خودرویی‌‌ها همزمان با اعلام نرخ ۴۲۰۰ تومانی دلار بودند که ترس از آینده سهم‌های صادرات محور به سردرگمی معامله‌گران منجر شد.

به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات این روز با کاهش ۳۷۲ واحدی روی رقم ۹۶ هزار و ۷۴۸ واحد ایستاد.

شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش ۲۹ واحدی عدد ۱۶ هزار و ۹۴۹ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش ۴۰۱ واحدی به رقم ۱۰۲ هزار و ۹۸۵ واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش ۳۴۲ واحدی به رقم ۶۸ هزار و ۴۶۱ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۳۸۵ واحدی عدد ۲۰۷ هزار و ۳۹۸ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش ۲۲ واحدی روی رقم یک‌هزار و ۷۴ واحد ایستاد.

معاملات سهام در نماد معاملاتی پالایش نفت اصفهان با ۸۶ واحد، پتروشیمی مبین با ۷۳واحد و پالایش نفت تهران با ۵۵ واحد افزایش بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه با ۱۵۶ واحد، پتروشیمی جم ۱۱۳ واحد و ملی مس ایران با ۷۸ واحد کاهش بیش‌ترین تأثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

ارزش کل معاملات بورس تهران در حالی به بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۴ هزار و ۸۲۸ نوبت داد و ستد بود.