معرفی رؤسای شعب برتر بانک کشاورزی

معرفی رؤسای شعب برتر بانک کشاورزی در هفتمین همایش قدردانی از روسای موفق شعب بانک‌های کشور، ۱۵ رییس شعبه برتر بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۴ معرفی و از آنان قدردانی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی در این همایش که به همت مؤسسه عالی بانکداری و با حضور مدیران ارشد بانک […]

معرفی رؤسای شعب برتر بانک کشاورزی

در هفتمین همایش قدردانی از روسای موفق شعب بانک‌های کشور، ۱۵ رییس شعبه برتر بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۴ معرفی و از آنان قدردانی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی در این همایش که به همت مؤسسه عالی بانکداری و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی و بانک‌ها روز چهارشنبه ۲۷ بهمن برگزار شد، رؤسای ۱۵ شعبه این بانک که بهترین عملکرد را با توجه به امکانات و انتظار‌ها در شاخص‌های مختلفی چون جذب منابع و امور مشتریان، وصول مطالبات، پرداخت تسهیلات، خدمات بانکداری الکترونیک، انضباط مالی، سودآوری و….. داشتند، به‌عنوان برترین‌‌ها معرفی شدند.

 

براساس این گزارش، «محمدعلی حسین‌پور‌ زوارم» رییس شعبه شیروان در استان خراسان شمالی، «عباس یوسف رامندی» رییس شعبه تاکستان در استان زنجان و «احمد محمدی جرجافکی» رییس شعبه زرند در استان کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.