توزیع ۹۵۰۰ بن کارت در نمایشگاه کتاب قم با عاملیت بانک شهر

توزیع ۹۵۰۰ بن کارت در نمایشگاه کتاب قم با عاملیت بانک شهر مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به حمایت همه جانبه این بانک در برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب استانی قم، از توزیع ۹۵۰۰ بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده از مرکز ارتباطات و روابط عمومی […]

توزیع ۹۵۰۰ بن کارت در نمایشگاه کتاب قم با عاملیت بانک شهر

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به حمایت همه جانبه این بانک در برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب استانی قم، از توزیع ۹۵۰۰ بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی‌اکرمی با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه کتاب استان قم، یکم تا هفتم ماه اسفند ماه برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه ۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب ٩٥٠٠ قطعه بن‌کارت ۵۰۰هزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه‌کنندگان با احتساب ۲۰ درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه، حدود٥٠٠٠٠ کتاب ارایه می‌شود، تصریح کرد: طی برگزاری این نمایشگاه حدود ٣٠٠ ناشر عمومی، حوزوی، دانشگاهی، کمک آموزشی و دفاع مقدس در ٢٢٠ غرفه به فعالیت خواهند پرداخت.