بانک‌ ملی ایران در نجف شعبه می‌زند

بانک‌ ملی ایران در نجف شعبه می‌زند مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت از راه‌اندازی شعبه بانک ملی ایران در نجف خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا‌حسین‌زاده در این دیدار که تنی چند از مسؤولان ارشد دو سازمان نیز حضور داشتند، توافق صورت گرفته برای […]

بانک‌ ملی ایران در نجف شعبه می‌زند

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت از راه‌اندازی شعبه بانک ملی ایران در نجف خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا‌حسین‌زاده در این دیدار که تنی چند از مسؤولان ارشد دو سازمان نیز حضور داشتند، توافق صورت گرفته برای حج امسال را در راستای حفظ شئون زائران ایرانی و عزتمندی آنها توصیف و تصریح‌کرد: بانک ملی ایران آمادگی دارد برای حفظ حقوق زائران با بعثه مقام‌معظم‌رهبری و سازمان حج و زیارت بیش از پیش همکاری کند.

حسین‌زاده از فعالیت‌های این بانک در بخش‌های مختلف به‌ویژه اقدامات صورت گرفته در کشور عراق گزارشی ارایه و اعلام‌کرد: به‌زودی شعبه بانک ملی ایران در شهر نجف راه‌اندازی خواهد شد و این بانک راه‌اندازی شعبه کربلا را نیز در دستور کار خود قرارداده است.

مدیرعامل بانک‌ملی‌ایران با عنوان این‌که مذاکره با بانک مرکزی عراق برای ارایه خدمات به زائران عتبات ادامه دارد، ابرازامیدواری کرد با توسعه زیرساخت‌های بانکی در آن کشور خدمات بیش‌تری به زائران عتبات ارایه گردد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علی‌قاضی‌عسکر در این دیدار با مهم خواندن توسعه همکاری با شبکه بانکی تصریح‌کرد: ارایه خدمات مطلوب به زائران از اولویت‌های سازمان حج و زیارت است و سیستم بانکی می‌تواند با برقراری این ارتباط و استفاده از تکنولوژی‌های روز راهکار مناسب را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با عنوان این‌که سالانه چند میلیون ایرانی به عراق و عربستان سفر می‌کنند، پیشنهاد کرد زائرکارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات و سفرهای عمره و حج طراحی و استفاده از آن در اولویت قرارگیرد.

 

وی افزود: استفاده از زائرکارت موجب ارتقای امنیت مالی در این‌گونه سفر‌ها خواهد شد.