سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت رونمایی شد

سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت رونمایی شد سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت با حضور رییس‌کل بانک مرکزی و مدیرعامل این بانک، به صورت رسمی رونمایی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، این سامانه که ادبیات جدیدی در مدیریت بانکداری دنیا است، براساس آخرین استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرایی شده […]

سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت رونمایی شد

سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت با حضور رییس‌کل بانک مرکزی و مدیرعامل این بانک، به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، این سامانه که ادبیات جدیدی در مدیریت بانکداری دنیا است، براساس آخرین استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرایی شده و مهم‌ترین پارامترهای اقتصادی را در مدیریت بانک ملت اعمال خواهد کرد و براساس آن، برنامه بودجه و سیاست‌های استراتژیک و اعتباری بانک، تدوین خواهد شد.

سامانه اشتهای ریسک بانک ملت که توسط کارشناسان بانک ملت و با همکاری شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی تهیه شده به عنوان اولین سامانه اشتهای ریسک در سطح سیستم بانکی ایران، مبتنی بر روش‌‌های ریاضی معادلات هم‌‌زمان، شامل ۵۶ معادله رفتاری، ۱۷۰ متغیر درون‌زا و برون‌زا و ۳۴ اتحاد بنا شده است. هدف سامانه مذکور، ساخت الگویی کمی جهت پیش‌بینی و محاسبه آثار تغییرات متغیرهای اقتصادی محیطی و خارجی و تحلیل حساسیت بر جریان‌های آتی مالی بانک است.