تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی برای بانک انصار

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی برای بانک انصار با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار برای بهبود عملکرد مالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی‌های تخصصی، تندیس زرین هشتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به‌دست آورد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، شرکت در فرایند هشتمین دوره […]

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی برای بانک انصار

با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار برای بهبود عملکرد مالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی‌های تخصصی، تندیس زرین هشتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به‌دست آورد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، شرکت در فرایند هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی، با اهتمام ویژه مدیران، کارشناسان و همکاران معاونت مالی بانک انصار و در راستای اجرای استانداردهای مالی، رعایت مقررات و قوانین بانکی و بورسی موجب شد تا بار دیگر به نتیجه‌ای شگرف بینجامد و این معاونت در هشتمین سال متوالی و با حداکثر رشد به نتیجه چشمگیری نسبت به دوره‌های گذشته دست یابد.

 

در این گزارش آمده است، این جایزه همه ساله در ۳سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه اعطا می‌شود که سطح تندیس آن شامل تندیس زرین، سیمین و بلورین است که بانک انصار در این دوره بالا‌‌ترین سطح جایزه(تندیس زرین) را کسب کرد.