کارنامه درخشان بانک صادرات در بخش مسکن اقتصاد مقاومتی

کارنامه درخشان بانک صادرات در بخش مسکن اقتصاد مقاومتی بانک صادرات در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه مسکن طی ٢٢ماه منتهی به پایان دی‌ماه٩٦ با اعطای بیش از ٢١هزارمیلیاردریال وام، نقش مهمی در کمک به نوسازی مساکن ویژه داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران در […]

کارنامه درخشان بانک صادرات در بخش مسکن اقتصاد مقاومتی

بانک صادرات در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه مسکن طی ٢٢ماه منتهی به پایان دی‌ماه٩٦ با اعطای بیش از ٢١هزارمیلیاردریال وام، نقش مهمی در کمک به نوسازی مساکن ویژه داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه مسکن طی ٢٢ماه منتهی به پایان دی‌ماه٩٦ با اعطای بیش از ٢١هزارمیلیاردریال وام، نقش مهمی در کمک به اقشار ویژه، مالکان بافت‌های فرسوده شهری و نوسازی مسکن روستایی داشته است.

 این بانک از ابتدای سال٩٥ تا پایان دی‌ماه سال‌جاری ٤٧هزارو٤٦١فقره وام بالغ بر ٢١هزارو٤٦٦میلیاردریال برای خرید و احداث مسکن در شهر‌ها و روستاهای کشور در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی اعلام شده از سوی مقام‌معظم‌رهبری(ره)، تخصیص داد که گام مهمی در راستای تحقق اهداف اجتماعی به شمار می‌آید.

بنا براین گزارش، طی مدت مورد اشاره، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از ٢٥هزارو٧٦٩فقره وام مسکن اقشار ویژه بانک صادرات ایران به ارزش قریب به ١٨هزارمیلیاردریال بهره برده‌اند.

همچنین در این راستا ٢٠هزارو٧٩٣نفر از روستاییان کشور از ٣٣٦٣میلیاردریال وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی این بانک استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این، بانک صادرات ایران در راستای حمایت از مناطق محروم کشور با احداث ٦٣٤واحد حمام روستایی با اعطای ١٢میلیاردریال وام قرض‌الحسنه و همچنین پرداخت تقریباً ١١٣میلیاردریال تسهیلات ساخت بافت‌های فرسوده به ٢٦٥نفر، امکان برخورداری مردم مناطق محروم کشور را از خدمات حمایتی خود فراهم کرده است.