ارایه به روز‌‌ترین خدمات بانکی عامل استقبال شهروندان از بانک شهر

ارایه به روز‌‌ترین خدمات بانکی عامل استقبال شهروندان از بانک شهر شهردار کلان‌شهر اراک با اشاره به نقش بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهر‌ها گفت: ارایه نوین‌‌ترین خدمات بانکی موجب شده تا شهروندان به سرمایه‌گذاری در این بانک رغبت زیادی نشان دهند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی […]

ارایه به روز‌‌ترین خدمات بانکی عامل استقبال شهروندان از بانک شهر

شهردار کلان‌شهر اراک با اشاره به نقش بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهر‌ها گفت: ارایه نوین‌‌ترین خدمات بانکی موجب شده تا شهروندان به سرمایه‌گذاری در این بانک رغبت زیادی نشان دهند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، داودتاجران با بیان این مطلب گفت: حمایت این بانک از طرح‌های مشارکتی در شهرهای مختلف از جمله اراک به ویژه در بخش‌های اقتصادی و عمرانی، نقش مهمی در تسریع روند توسعه‌ای شهر‌ها دارد.

تاجران خاطرنشان‌کرد: بانک شهر هم اینک با سرمایه‌گذاری و یا مشارکت در طرح‌های مختلف شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها وضعیت اقتصاد و عمران شهری را متحول کرده است.

وی ادامه‌داد: همچنین ارایه خدمات بانکی الکترونیک و به روز در بانک شهر باعث شده تا شهروندان به فعالیت این بانک و سرمایه‌گذاری در آن رغبت زیادی نشان دهند.