تلاش‌های بانک‌ملت برای حمایت از تولید داخلی

تلاش‌های بانک‌ملت برای حمایت از تولید داخلی بانک‌ملت و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف افزایش سطح تعاملات فیمابین، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی بانک‌ملت، براساس این گزارش، موضوع تفاهم‌نامه یادشده که به امضای محمدبیگدلی، مدیرعامل بانک‌ملت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکترسیدمهدی‌خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، ارتقای سطح همکاری‌های متقابل […]

تلاش‌های بانک‌ملت برای حمایت از تولید داخلی

بانک‌ملت و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف افزایش سطح تعاملات فیمابین، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی بانک‌ملت، براساس این گزارش، موضوع تفاهم‌نامه یادشده که به امضای محمدبیگدلی، مدیرعامل بانک‌ملت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکترسیدمهدی‌خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، ارتقای سطح همکاری‌های متقابل از طریق تمرکز حساب‌های سازمان و گسترش بسترهای مناسب برای ارایه خدمات و تسهیلات بانکی، تعیین شده است.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک‌ملت در این جلسه با اظهار خرسندی از تعامل این بانک و سازمان تبلیغات، آمادگی این بانک را برای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان اعلام کرد.

مدیرعامل بانک‌ملت از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مشتریان خوب و خوش‌حساب این بانک یاد کرد که همیشه و به موقع به تعهدات مالی خود عمل کرده است.