درخشش بانک دی در شبکه‌های اجتماعی

درخشش بانک دی در شبکه‌های اجتماعی بانک دی براساس گزارش جدید سایت معتبر بانک تاک در خصوص ارزیابی فعالیت بانک‌ها و مؤسسات مالی در شبکه‌های اجتماعی در دو معیار، رتبه اول را به خود اختصاص داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، پایش مداوم بانک‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط بانک تاک حاکی […]

درخشش بانک دی در شبکه‌های اجتماعی

بانک دی براساس گزارش جدید سایت معتبر بانک تاک در خصوص ارزیابی فعالیت بانک‌ها و مؤسسات مالی در شبکه‌های اجتماعی در دو معیار، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، پایش مداوم بانک‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط بانک تاک حاکی از آن است که بانک دی براساس نتایج ارزیابی معیارهای ۶ گانه تلگرام و اینستاگرام در ۳ ماهه چهارم سال ۱۳۹۶ در دو معیار «تعداد بازدید از هر پست تلگرام» و «تعامل با مخاطبان اینستاگرام» رتبه اول را کسب کرده است.

جمشید قزوینیان، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات بانک دی با اعلام این خبر گفت: در این پایش، که مورد تأیید بانک مرکزی است، صفحات رسمی ۳۶ بانک و مؤسسه مالی مجاز در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران از بیش‌ترین اقبال عمومی برخوردار هستند، توسط دپارتمان آنالیز شبکه‌های اجتماعی بانک تاک بررسی شده است.

قزوینیان افزود: در این پایش، فعالیت بانک‌ها در هر دوره ۳ ماهه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با مقایسه نتایج هر دوره با دوره ۳ ماهه قبل، تغییرات صورت گرفته در روند معیار‌ها گزارش و تحلیل می‌شود.