فصل تازه‌ای در کارنامه بانک‌صادرات رقم خورد

فصل تازه‌ای در کارنامه بانک‌صادرات رقم خورد بانک‌صادرات در استان ایلام با پرداخت بالغ بر ١٥٠٠میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی طی سال ٩٦ سهم عمده‌ای در رونق بخشی به تولید و اشتغال مردم این دیار بر عهده داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده نقل از روابط عمومی بانک صادرات، مشتریان و هموطنان استان ایلام […]

فصل تازه‌ای در کارنامه بانک‌صادرات رقم خورد

بانک‌صادرات در استان ایلام با پرداخت بالغ بر ١٥٠٠میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی طی سال ٩٦ سهم عمده‌ای در رونق بخشی به تولید و اشتغال مردم این دیار بر عهده داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده نقل از روابط عمومی بانک صادرات، مشتریان و هموطنان استان ایلام طی سال ٩٦ با دریافت بالغ بر ١٥٠٠میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، ساختمان، مسکن، خدمات و بازرگانی بالغ بر ٥٣٣٨ فقره تسهیلات از بانک‌صادرات ایران دریافت کرده که این مشارکت بانک در تأمین مالی نیاز‌های این بخش‌ها، افزایش درآمد‌های عمومی، تولید و اشتغالزایی قابل‌توجهی در پی داشته است.

بنابراین گزارش، پرداخت ٧٩١ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، ٧٠ فقره در بخش صنعت و معدن، ٨٦٩ فقره در بخش ساختمان و مسکن و ٣٦٠٨ فقره در بخش خدمات و بازرگانی مهم‌ترین بخش‌های تسهیلاتی این بانک در سال ٩٦ به مردم استان ایلام بوده است.