آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک‌ملی

آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک‌ملی برای بهره‌مندی از جوایز سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ملی ایران تنها ۹ روز دیگر فرصت باقی است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، آخرین مهلت سپرده‌پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه […]

آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک‌ملی

برای بهره‌مندی از جوایز سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ملی ایران تنها ۹ روز دیگر فرصت باقی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، آخرین مهلت سپرده‌پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک و بهره‌مندی از جوایز آن، ۳۱ مرداد ماه‌جاری تعیین شده است.

دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز علاوه بر برخورداری از پاداش معنوی کمک به نیازمندان، می‌توانند از انواع خدمات بانکی و نیز جوایز قرعه‌کشی این حساب‌ها بهره‌مند شوند.

۹۰ کمک هزینه یک‌میلیارد ریالی خرید مسکن، جایزه ویژه سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ملی ایران است.