۳۳۴ میلیون دلار تسهیلات ارزی به بندر چابهار اختصاص یافته است

رییس اداره نظارت بانک توسعه صادرات ۳۳۴ میلیون دلار تسهیلات ارزی به بندر چابهار اختصاص یافته است رییس اداره نظارت بر فرایندهای اعتباری بانک توسعه صادرات گفت: این بانک ۳۳۴ میلیون دلار تسهیلات ارزی برای توسعه فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

رییس اداره نظارت بانک توسعه صادرات

۳۳۴ میلیون دلار تسهیلات ارزی به بندر چابهار اختصاص یافته است

رییس اداره نظارت بر فرایندهای اعتباری بانک توسعه صادرات گفت: این بانک ۳۳۴ میلیون دلار تسهیلات ارزی برای توسعه فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص داده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، در نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهارداشت: پس از بهره‌برداری از فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار صادرات، واردات و ترانزیت به خوبی در حال انجام است.

وی ادامه‌داد: بندر شهید بهشتی چابهار جهش بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌کند.

صفایی اظهارداشت: بانک توسعه صادرات تمامی خدمات ارزی و ریالی را به مشتریان و صادر کنندگان ارایه می‌دهد.

وی تأکید کرد: بانک توسعه صادرات از طریق سازمان توسعه تجارت یارانه سود تسهیلات را به کسانی که در کار صادرات موفق هستند پرداخت می‌کند.

رییس اداره نظارت بر فرایندهای اعتباری بانک توسعه صادرات گفت: همچنین این بانک تسهیلات ارزان‌قیمت با نرخ ۱۲ درصد به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: بانک مرکزی در دو سال اخیر معافیت‌هایی را برای انجام صادرات توسط شرکت‌های کوچک در نظر گرفته است.