تنفس تازه ۲۳۷ بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی

تنفس تازه ۲۳۷ بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی بانک ملی در ادامه سیاست‌های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در ۵ ماه ابتدای امسال ۲۳۷ فقره تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، حمایت از بازار کار و کمک به چرخه تولید […]

تنفس تازه ۲۳۷ بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی

بانک ملی در ادامه سیاست‌های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در ۵ ماه ابتدای امسال ۲۳۷ فقره تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، حمایت از بازار کار و کمک به چرخه تولید در بنگاه‌های اقتصادی از محوری‌‌ترین اولویت‌های این بانک در بخش تسهیلات‌دهی است و از این رو در ۵ ماه ابتدای امسال بالغ بر دو هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین ۱۹۲ میلیارد و ۳۳۲ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ۴۰ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال تسهیلات ریالی در مجموع ۲۱ فقره در حوزه‌های صنایع انتقال آب، احداث راه‌آهن، نیروگاه، هتل، گازرسانی به شهر‌ها و روستاها، خرید کشتی و… مصوب کرده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک‌هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال تسهیلات در ۶۰۳ فقره طی ۵ ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر (تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور) پرداخت کرده است.