بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد

بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد  سرپرست وزارت اقتصاد پس از تصویب صورت‌های مالی بانک گفت: بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، سید رحمت‌ا…‌اکرمی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه، بررسی عملکرد سال منتهی ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، با بیان این‌که برخی […]

بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد

 سرپرست وزارت اقتصاد پس از تصویب صورت‌های مالی بانک گفت: بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، سید رحمت‌ا…‌اکرمی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه، بررسی عملکرد سال منتهی ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، با بیان این‌که برخی بانک‌ها مانند بانک سپه دارای ویژگی‌های خاصی هستند، اظهارداشت: بانک سپه به‌عنوان اولین بانک ایرانی، با سابقه‌ای بیش از ۹۰ سال به این کشور خدمت کرده و بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله بخش‌های مولد و زیربنایی، بازارهای بین‌المللی و… شاهد حضور اثرگذار این بانک است.

 وی با بیان این‌که آنچه از بانک سپه می‌توان یادکرد، ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به دیگر بانک‌ها متفاوت می‌کند گفت: بانک سپه با توجه به قدمت تاریخی خود، خدمات قابل ‌توجهی به نیروهای مسلح ارایه داده و حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ازجمله برنامه‌های کاری آن بوده است.

اکرمی اضافه‌کرد: دومین مطلب، واگذاری اموال و املاک مازاد است که باید به ‌طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد. در جلسه‌ای که اجزای هیأت دولت با مقام‌معظم‌رهبری داشتند بحث فروش املاک و اموال مازاد بانک‌ها مورد تأکید جدی معظم‌له بود.