حضور پست‌بانک‌ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام

حضور پست‌بانک‌ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام پست‌بانک‌ایران در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ایران تلکام ۲۰۱۸) که طی روزهای یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضوری فعال دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

حضور پست‌بانک‌ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام

پست‌بانک‌ایران در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ایران تلکام ۲۰۱۸) که طی روزهای یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضوری فعال دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌‌عمومی پست‌بانک‌، در این نمایشگاه، خدمات این بانک برای بازدیدکنندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف با حضور در غرفه اختصاصی بانک، آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.

همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنر‌ها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

گفتنی است، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی طی روزهای ذکر شده، صد‌ها فعال داخلی و خارجی حضور دارند.