تأمین مالی ۵۵۶ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن در آذربایجان غربی

تأمین مالی ۵۵۶ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن در آذربایجان غربی بانک صنعت و معدن مبلغ ۵۵۶ میلیون یورو برای طرح‌های صنعتی استان آذربایجان غربی تأمین مالی کرده است که در نتیجه آن برای ۱۰۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، از موارد یاد […]

تأمین مالی ۵۵۶ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن در آذربایجان غربی

بانک صنعت و معدن مبلغ ۵۵۶ میلیون یورو برای طرح‌های صنعتی استان آذربایجان غربی تأمین مالی کرده است که در نتیجه آن برای ۱۰۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، از موارد یاد شده می‌توان به بخش بخار نیروگاه ارومیه با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات برق به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح منطقه شمالغرب کشور نام برد که با تسهیلات ۳۰۸ میلیون یورویی این بانک مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

طرح پتروشیمی مهاباد نیز از طرح‌های بهره‌برداری شده بانک در استان می‌باشد که با سرمایه‌گذاری ۲۳۳ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده است.

علاوه بر طرح‌های یاد شده می‌توان به طرح‌های بزرگ سیمان مهرماکو، سیلندر سراج خوی(تولید سیلندر CNG) و فرش چایپاره اشاره کرد که باقی تسهیلات یاد شده را دریافت کرده‌اند.