استارت‌آپ‌های شهری حمایت می‌شوند

استارت‌آپ‌های شهری حمایت می‌شوند تفاهمنامه همکاری میان بانک شهر و ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری، در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های شهری منعقد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، میثم نمازی مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این خبر گفت: براساس انعقاد تفاهمنامه‌ای‌ […]

استارت‌آپ‌های شهری حمایت می‌شوند

تفاهمنامه همکاری میان بانک شهر و ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری، در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های شهری منعقد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، میثم نمازی مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این خبر گفت: براساس انعقاد تفاهمنامه‌ای‌ میان ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت توسعه و نوآوری بانک شهر؛ این شرکت شتاب‌دهنده خود را با عنوان مرکز شتابدهی نوآوری شهر در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های شهری راه‌اندازی کرد.

نمازی افزود: این مرکز شتابدهی با حمایت بانک شهر راه‌اندازی شده است و از ایده‌هایی که با موضوعات خدمات شهری و هوشمند‌سازی شهری همراستا باشد، برای اجرا حمایت خواهد کرد.