افزایش سود بانک صادرات با فروش املاک مازاد

افزایش سود بانک صادرات با فروش املاک مازاد نماینده ابهر و خرمدره در مجلس گفت: بانک صادرات با عملکرد موفقی با واگذاری اموال مازاد توانسته به کاهش ۲۵۰۰ میلیارد زیاندهی برسد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، محمدعزیزی با اشاره به این‌که بانک‌ها باید خود به ترک بنگاهداری اقدام کنند، تأکیدکرد: بار‌ها […]

افزایش سود بانک صادرات با فروش املاک مازاد

نماینده ابهر و خرمدره در مجلس گفت: بانک صادرات با عملکرد موفقی با واگذاری اموال مازاد توانسته به کاهش ۲۵۰۰ میلیارد زیاندهی برسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، محمدعزیزی با اشاره به این‌که بانک‌ها باید خود به ترک بنگاهداری اقدام کنند، تأکیدکرد: بار‌ها از طرف مسؤولین برای این اقدام تأکید شده است. با این‌که اکثر این بنگاه‌ها برای خود بانک‌ها ضرردهی دارند و مدیران مربوطه به این امر واقف هستند، ولی در عمل کاری صورت نمی‌گیرد. یعنی تا خود مدیران و هیأت مدیره تمایلی نداشته باشند، به سختی می‌توان بانک‌ها را ملزم به ترک بنگاهداری کرد. به عنوان مثال بانک صادرات با عملکرد موفقی با واگذاری اموال مازاد توانسته به کاهش ۲۵۰۰ میلیارد زیاندهی برسد و تسهیلاتی را برای رونق تولید به بنگاه‌های کوچک و بزرگ اختصاص دهد.