تمبر یادبود نهال کاری بانک مهر اقتصاد

تمبر یادبود نهال کاری بانک مهر اقتصاد طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره بانک مهر اقتصاد، معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط‌عمومی و حوزه مدیریت و جمعی از مسؤولان ادارات پست، محیط‌زیست، صدا و سیما و بسیج ادارات و سازندگی استان خوزستان از تمبر یادبود نهال کاری بانک مهر اقتصاد رونمایی شد.  به […]

تمبر یادبود نهال کاری بانک مهر اقتصاد

طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره بانک مهر اقتصاد، معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط‌عمومی و حوزه مدیریت و جمعی از مسؤولان ادارات پست، محیط‌زیست، صدا و سیما و بسیج ادارات و سازندگی استان خوزستان از تمبر یادبود نهال کاری بانک مهر اقتصاد رونمایی شد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، یوسف مرتضایی، عضو هیأت مدیره بانک در این مراسم ضمن تسلیت شهادت هموطنانمان در حمله تروریستی اهواز گفت: استان خوزستان سرزمینی است که به گردن تمام مردم ایران حق دارد و همان‌گونه که مقام‌معظم‌رهبری نیز گفته‌اند مشکل ریزگردها با حرف حل نمی‌شود و باید با اقدامات عملیاتی وارد میدان شد.

عضو هیأت مدیره بانک خاطرنشان‌کرد: شبکه بانکی به عنوان یکی از ابزار مهم اقتصادی در راستای فعالیت‌هایی که در حوزه پولی و بانکی کشور انجام می‌شود، می‌توانند در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی نیز نقش مهم و مثمرثمری برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.