وب سایت جدید بانک‌سپه رونمایی شد

وب سایت جدید بانک‌سپه رونمایی شد با حضور محمدکاظم‌چقازردی، مدیرعامل بانک‌سپه و کامبیززاهدپور، مدیر روابط‌عمومی بانک‌مرکزی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک‌سپه رونمایی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک‌سپه با به‌روز‌ترین و کارآمد‌ترین نرم‌افزار‌ها و تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوای مدرن با محوریت مشتری مداری طراحی و راه‌اندازی شده است. […]

وب سایت جدید بانک‌سپه رونمایی شد

با حضور محمدکاظم‌چقازردی، مدیرعامل بانک‌سپه و کامبیززاهدپور، مدیر روابط‌عمومی بانک‌مرکزی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک‌سپه رونمایی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک‌سپه با به‌روز‌ترین و کارآمد‌ترین نرم‌افزار‌ها و تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوای مدرن با محوریت مشتری مداری طراحی و راه‌اندازی شده است.

اداره کل روابط‌عمومی بانک‌سپه طراحی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی این بانک را براساس وضع موجود، شرایط رقبا و نیازهای آینده بانک آغاز کرد و مطالعات و نیازسنجی‌های لازم برای فراهم کردن امکان پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان و عرضه خدمات و محصولات به‌روز و مطابق سلایق آنها از طریق این وب‌سایت حدود ۳سال زمان برد.

———-=